ROSA trær – Det kan jeg like!

I dag har jeg vært på kurs hos Nettavisen. De skal begynne å satse mer på video hos bloggerne sine, og dermed fikk vi et kurs fra noen veldig flinke gutter fra klikk monster. Vi fikk lære mye om hele aspekteret med å lage en video. Alt fra hvordan man planlegger en video til hvordan man klipper den, til hvordan man formidler en historie. Nå klør det i fingrene mine etter å komme igang med å lage flere videoer, med den nye kunnskapen jeg har fått i dag. Har lyst til å best mulig filmer til dere, så den nye kunnskapen kommer så utrolig godt med!

Etter kurset stakk jeg ut en tur med Marie Wolla, og tok masse antrekksbilder. Det er så kjekt når man kjenner andre bloggere som man kan samarbeide litt med. Vi dro ned på Aker Brygge en tur, og jeg kommer nesten ikke over hvor fine de rosa trærne i bakgrunnen på bildene er! Altså, hallo. ROSA trær! Det kan jeg like 🙂

10 kommentarer
    1. Hei, siden du er så gira på å lage videoer … kunne du tenke deg å lage en video om hvordan man kommer seg ut av depresjon, for jeg vet du har slitt med det. Har fulgt bloggen din i ca tre år nå og har selv fått diagnosen dystymi. Dystymi er en diagnose hvor man må ha vært nedfor i to år eller mer og det er på en måte mer sammensatt enn en vanlig depresjon. Er sykmeldt og arbeidsledig og lei av å trø hjemme om dagen, men har heller ingen valg. Også kjipt å se “alle” andre være glad og sprudlende, mens man selv føler seg dø. Hadde vært fint om du kunne lage en video om hvordan man kan komme seg ut av dette humøret. Hilsen Ina (vi har nesten samme navn:)

    2. Hei det kurset høres morsomt ut og jeg er helt enig med deg de rosa trærene i bakrunden var veldig kule,:D rundt her jeg bor er det ikke rosa trær og det er dumt syntes jeg de var veldig stilige og det fremhevet irkelig antrekket ditt:)

    3. Hei Stina, hvor er skinnjakken din fra? Hadde vært kjempe hyggelig vist du kunne slenge til en link! Nydelig jakke!

    4. Jeg håper ikke det blir enda mer videoer.. Syns det er så trist.. Jeg har lyst til å LESE blogger, ikke se på videoer hele dagen.. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg