Ukens spørsmål #60

Hvilket objektiv bruker du når du filmer, og bruker du noen ekstra lys?
– Det er litt forskjellig. Hvis jeg skal filme sånn at jeg må ha med veldig mye av meg, bruker jeg standardlinsen som fulgte med til kameraet (18-55mm). Men hvis jeg kan filme litt nærmere bruker jeg 50mm 1,4 linse. Den gir best lys, og en fin uskarp bakgrunn. Jeg bruker forresten Canon EOS 650D som kamera. 
Når det kommer til lys bruker jeg kun naturlig lys. Så jeg filmer alltid inn på dagen mellom 11:00-14:00. På vinteren er dette litt mer stress, i og med at det er så veldig mørkt hele tiden. Men regner med at jeg kommer til å kjøpe noe ekstralys innen vinteren kommer. Men så langt har jeg kun brukt naturlig lys. Da står jeg som regel forran et stort vindu, for å få best mulig lys. 

 

Hvor er shortsen og toppen fra?
– Toppen er fra WOW, og shortsen er fra Gina Tricot

Hvordan var din opplevelse med nettsiden Sheinside? Er de raske på levering, er klærne store/små i størrelsene? 
– De fleste klærne er i one-size, som er small/medium. Men de klærne som man kan velge størrelse har jeg syntes at har vært ganske vanlige i størrelsen. Siden de sender fra Kina er leveringstiden på et par uker. 

 

Startet du med personlig trener? Og hvilke øvelser tok du i starten når du begynte med styrketrening?
– For noen år siden hjalp en venn av meg, som er utdannet personlig trener, med å sette opp et styrkeprogram. Så det var det jeg startet med. Husker ikke helt hva slags øvelser det var i det programmet. Men etterhvert har jeg lest meg opp veldig mye på styrketrening, og har kommet frem til et program som gir meg mye resultater, både på å øke styrke og muskelmasse.  

 

Hvor er toppen din fra?
– Det er en body fra H&M. Men det er veldig lenge siden jeg kjøpte den, så de selger den nok ikke nå lengre :/

 

Hvor lenge har du trent?
– Jeg begynte å trene da jeg var rundt 17-18 år gammel. Funfact; da jeg gikk på ungdomsskolen hatet jeg både gym på skolen, og skulket alltid. Endte opp med 2 i karakter i gym i 9. klasse. Haha! Men 5 i karakter på vgs. Jeg har hele tiden holdt meg til løping og styrke, siden det er de aktivitetene jeg har fått best resultater av, og som er lettest å passe inn i timeplanen. 

 

Genialt tips! Hvor stor er rammen?
– Ja, ikke sant? Rammen er 40cm x 30 cm  

Hvilke størrelser bruker du på wow? Og hvordan er størrelsene der i forhold til andre butikker som Bik Bok, osv?
– Størrelsene på wow er hakket mindre enn på Bik Bok. Både i lengdene på buksene, og hvor store de er. Jeg pleier å bruke xs-s i bukser, og xxs-xs i topper. På vanlige butikker bruker jeg alltid xs, som veldig ofte blir for stort. PS; jeg er ganske lav og smal i benbygningen, så det er mye av grunnen til at jeg må bruke såpass små størrelser.  

 

Jeg lurer på å bestille hair extensions, men jeg er usikker på hva som føles og ser mest naturlig ut. Tape eller mikroringer? Jeg ønsker tykkere og litt lengre hår. Fargen på håret mitt er mørkeblondt med striper, så jeg synes det er så vanskelig å finne noe som passer og ser naturlig ut. Har du noen ideer?
– Jeg ville valgt micro ringer fra locksandbonds, og kjøpt pakker i 2-3 forskjellige farger. Da jeg brukte micro ringer hadde jeg to forskjellige farger, slik at det ble ganske mye spill i håret og det ble veldig fint. Resultatet ser du under.  

Jeg lurer bare på en ting om selvbruneren. Lukter den veldig selvbruner? Har prøvd noen andre selvbrunere før, men syntes de lukter så selvbruner og da går jeg og lukter det hele dagen, noe jeg ikke er så fan av.. 
– Når du nettopp har tatt den på, og du ikke har dusjet av det første laget lukter den litt selvbruning. Men ikke noe ekstremt. Etter den første dusjen lukter den så og si ingenting. 

 

 

– Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

27 kommentarer

Siste innlegg