Lei av å barbere og vokse? Her er løsningen!

// annonse

Nå som sommeren snart er her, er vel ikke jeg den eneste som gru-gleder til å gå i shorts. Jeg gleder meg veldig fordi det er verdens beste plagg. Ah, som jeg elsker å gå i shorts! Men, den kjipe delen er at man må barbere leggene så utrolig ofte. Nå vet ikke jeg hvordan det er med dere, men jeg har helt panikk hvis jeg har hår på leggene eller under armene. Spesielt på sommeren da man går med kjoler, shortser og singleter. For ikke å snakke om “der nede”. Ikke veldig delikat med masse stubber stikkende ut av bikinitrusen. Men for at man skal unngå dette må man barbere hver eneste dag, og det blir i lengden ganske så slitsomt! 

For litt siden ble jeg introdusert til et nytt produkt som fikser dette problemet. Og her snakker vi ikke om voksing som gjør så vondt at du ikke klarer tanken på det. Nei, her snakker vi om IPL hårfjerning. IPL står for intensivt pulserende lys, og som skånsomt fjerner hår på legger, underliv, armhuler, ansikt, armer, you name it! Lei av å vokse overleppa? Denne fikser problemet! 

Men, hvordan fungerer denne IPL greia? Jo, når man bruker Philips Lumea (som er en IPL maskin) sendes det ut varmeinpulser til hårrøttene som gjør at håret løsner, og hindrer nytt hår i å vokse ut. Høres det spennende ut? Da kan du lese mer om produktet HER

Jeg skal nå teste ut denne maskinen. Gjett om jeg gleder meg! Hvis denne fungerer som den lover, så er det hejdå til barberhøvelen, og halla til glatte legger i sommer! 

Vil du også teste ut Philips Lumea? Da kan du kjøpe den HER. Er du ikke fornøyd, får du pengene tilbake! 

15 kommentarer
    1. Jeg har brukt denne siden september, og jeg er desverre ikke fornøyd 🙁 Jeg oppfyller alle krav for at den skal fungere (hårfarge etc), og ja, den fjerner en del hår, men desverre ikke alt, så jeg er nødt til å gå over med høvelen like vel.. Veldig dumt, for jeg hadde virkelig håpt på en (litt) lettere hverdag 🙂

    2. Nå vet jeg hva jeg skal ønske meg i bursdagsgave ja!! Herregud jeg sliter sånn med at jeg aldri får barbert leggene ordentlig.. Ha en super fin søndag videre da, Stina! 😀

    3. Hei!
      Når du skriver “annonse” øverst i innlegget, betyr det at du har fått produktet sponset og/eller får penger for hver person som kjøper produket via linken fra bloggen din, eller betyr det bare at du linker til et produkt, og dermed er du nødt til å kalle det en annonse?
      Ikke at det er noe galt med noen av delene, jeg bare synes det er greit å vite 🙂

    4. hei!
      hva er det du tenker med hvor gammel man bør være for å bruke denne maskinen?
      håper på et svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg