Hvilken kjole til 17. mai?

Nå er det ikke lenge igjen til 17. mai! Jeg begynner å bli i skikkelig festhumør! Tidligere i dag viste jeg dere en frisyre som passer til 17.mai. Men når det kommer til antrekket for selve dagen trenger jeg deres hjelp! Jeg har kjøpt tre kjoler hos nelly, og jeg elsker alle tre! Så jeg aner ikke hvilken jeg skal bruke på selve nasjonaldagen. Nå vet ikke jeg hvordan det er med dere, men jeg liker å være godt forberedt på dager som disse. PS: Hvis du vil bestille en av disse kjolene bør du være kjapp! De blir fort utsolgt før den store dagen 🙂

// reklamelinker


 Nr 1 – Søt blondekjole med nydelige utsmykninger! Kan kjøpes HER


Nr 2 – Blå og sommerfrisk kjole! Kan kjøpes HER



Nr 3 – Nydelig hvit blondekjole, som kan kjøpes HER.

 

Hvilken kjole likte du best?

133 kommentarer

Siste innlegg