Kylie Jenner lip challenge? Advarsel!

Den siste tiden har Kylie Jenner lip challenge florert veldig mye på facebook. Videoer der jenter suger på en flaske/glass og ender opp med gigantiske lepper! Det som er veldig morsomt er at for 2 år siden lagde jeg en video der jeg latet som jeg hadde tatt restylane. Da var det så mange av dere som lurte på hvordan jeg hadde fått leppene mine så store, naturlig. Vel, her har dere svaret. Jeg gjorde akkurat det samme som alle de andre som har gjort Kylie Jenner lip challenge!

Men jenter, jeg må advare dere! Ikke gjør dette hjemme. Fordi det gjør veldig vondt, og man kan få blåmerker og sprengte blodkarr av det. I tillegg så sitter man der med svære gåselepper, som ikke går ned på flere dager. Ikke veldig lekkert! Jeg hadde flaks da jeg gjorde dette, så for meg gikk hevelsen over samme dag, og jeg fikk ingen varige men. Men det var kun flaks! Vil dere ha større lepper finnes det mange andre måter å gjøre det på. Som også er trygge!

Vil du ha en god latter, og se meg med veldig lekre lepper er det bare å titte på videoen under!

21 kommentarer
    1. Hehe, jeg må innrømme at jeg dro på smilebåndet av videoen din! Likevel er jeg helt i mot at folk gjør dette, nettopp fordi det kan få så alvorlige konsekvenser. Det er godt å se at du advarer andre mot å gjøre det samme 🙂
      Ha en fortsatt fin søndag!

    2. Tiril: Hehe, gøy å høre at du fikk deg en god latter! Var ikke akkurat så mange som gjorde det den gang jeg gjorde det. Hadde jeg sett alle skrekk eksemplene den gang, hadde jeg aldri gjort det! Men derfor jeg advarer folk nå 🙂

      Ha en fin-fin søndag!

    3. Æ har gjort det før… Det gjør litt vondt men æ fikk ikke så vondt… Å æ ble heldigvis ikke blå eller fikk sår!…. Men skal aldri gjøre det igjen!….

    4. gjorde kylie jenner challenge i stad. Heldigvis gikk hevelsen ned med en gang, men nå har jeg blåmerke under leppa mi:/ angrer veldig på at jeg gjorde det og er absolutt noe jeg aldri skal gjøre igjen! Veldig bra at du skriver om dette, Stina! 🙂

      1. Hei,. Jeg gjorde det der nå i stad, hevelsen min gikk ut med nesten en gang, men nå ser jeg at jeg begynner og bli blå under og litt over leppa. Leppene mine ble ikke så store men angrer veeeeeldig nå!! Tar det lang tid før det gikk bort?, er litt redd for at det skal være der lenge:( håper du/noen kan svare meg:)

    5. jeg bynne le nå du fine helig vido din og elsker og din du min 1 blogg se fast kvar dag se blogg og fb og insta min stine<3333 gler komme ny blogg deg på onsdag he fin sønddag stine <333 sett stor pris komm inn blogg? <333

    6. Haha fikk en liten latter frem😹 Det er bra du advarer for noen i klassen min ville gjøre det men jeg skal si til dem at det ikke er lurt. Husker den vedioen 😹

    7. Haha, husker denne videoen! x)
      Huff, aldri gjort og kommer aldri til å suge leppene mine fast i ei flaske eller i en kork. Det ser så grusomt og vondt ut. 😛

    8. Du gjør jo nær av sofie Elise. store lepper og tar på håret hele tiden??
      syns det er litt spydig og unødvendig.

    9. Hei, eg gjore de no får ikkje så lege side ein time sirka og angra.Hør eg sat på såva og fekk ein utfordring av ein venn med og gjere de så eg gjore de, så begynte eg og tenke kofor går det ikkje vekk eg har hørt at de varte bare to tre minutt,så ble eg redd kvifor går de ikkje veg så eg søkte på Google kor dan man får de vekk så leste eg bloggen din og lurte på spr 1 kor mange daga tek de før de går vekk, spr 2 går de an og få det vekk meg ein gang?? Plisssss hjelpmegg😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg