Natt til 1. Mai, Antrekk

Er dere klare for natt til 1. mai feiring? Det er jeg! Selv om jeg har blitt litt glemsk på mine gamle dager. Er vel lov å si det når man er i tjueårene vel? Neida. Er ikke akkurat gammel. Men følte meg veldig gammel da June tidligere i dag spurte om jeg ville være med ut og feste i dag, og jeg bare tenkte, feste på en torsdag? Har ikke hun jobb i morgen da? 

Vet ikke om jeg skal skylde på at jeg jobber som blogger, og dermed har ikke helligdager noe å si for meg, eller om jeg bare skal si at jeg er litt distre? Anyways, fest blir det på meg i dag! 

Nå har June og jeg nettopp vært ute en tur og spist middag, og nå skal vi gjøre oss klare for kvelden! Er ikke helt sikker på hvor vi drar ut enda, men det regner jeg med at vi tar som det kommer! Kameraet blir med, så da blir det nok noen *tunga-ut-av-kjeften* bilder på bloggen i morgen. Hehe! 

Kveldens antrekk ble shorts og en enkel svart topp!
Siden det straks er mai, er det jo på tide å bruke shorts, eller hva? 

Hvordan skal du feire natt til 1. mai?

31 kommentarer

Siste innlegg