DIY Ukeplan

Da var det DIY-torsdag igjen! Denne torsdagen har jeg laget et ganske kult, og veldig enkelt prosjekt! Nemlig en DIY ukeplan. Dersom du går på skole er denne genial, for å holde styr på alle prøver, og ting så leveres inn. Du kan også bruke den til å holde oversikt over treninger, møter, ting du må gjøre, osv. Selv kommer jeg til å bruke den til å holde oversikt over møter og treninger!

Dette trenger du:

– Fotoramme

– Lim

– Ukedager printet ut. Jeg printet ut et ark med alle ukedagene.

– Stempler, og stempel pad. Mitt er fra søstrene grene

– Post it lapper

 

Dette gjør du:

1. Åpne opp fotorammen, og bruk baksiden av arken som allerede er i rammen.

2. Klipp ut alle ukedagene fra arket, og plasser de på arket fra rammen, der du vil at de skal være. 

3. Lim alle dagene fast i arket fra rammen.

4. Stemple de tingene du vil stemple på arket. 

5. Til slutt legger du arket inn i rammen igjen. Post it lappene hang jeg på utsiden av rammen (på glasset) sånn at de enkelt kan byttes ut, mellom hver uke! 

Likte du dette prosjektet?

20 kommentarer

Siste innlegg