Bildene som aldri kom på bloggen..

Når man knipser bilder til bloggen, er det ikke alltid at man ser like glamorøs ut på alle bildene. Plutselig tryner man, eller så får man en veldig morsom grimase! Jeg har tittet litt i bloggarkivet mitt, og funnet noen gullkorn som jeg er ganske sikker på at dere kan få en god latter av! 

* Når man har fått i seg et par drinker for mye, og tenker at det å ta tunga ut av munnen blir jævlig fint på bilder *

 “Nora du må stå sånn der..” 

* Skal bare pirke meg litt i øynene jeg *

 “June? Er jeg fin med Godzilla hånd?” 

* Ehm, what? *

* Bare en helt vanlig samtale mellom Vicky og meg *

* Skal bare posere inntil den kommoden her jeg *

* Når alle står oppstilt for kameraet, har på sitt beste fotofjes, og den ene personen virkelig ikke holder maska *

* Når noen går forbi og kommer med en merkelig kommentar, og man står igjen og bare “ehm, what?” *

22 kommentarer

Siste innlegg