Sunn og god fast food!

Etter at Nora og jeg hadde vært ute og tatt litt antrekksbilder, stakk vi ned på Joe and the juice for litt lunsj. Det stedet er et av de få “fast food” stedene jeg elsker. Maten er sunn, juicen er sunn, og det smaker fresht! Prisen er heller ikke ille! Og det er alltid like koselig å stikke innom for en lunsj.

Siden det er altfor lenge siden jeg har vært med Nora, ble vi sittende en god stund og skravle om alt mellom himmel og jord. Hun begynte å jobbe som flyvertinne for ikke så altfor lenge siden, så hun hadde mange morsomme historier å fortelle! Ingen tvil om at man møter mye forskjellige mennesker når man jobber som flyvertinne altså! Haha 🙂

Har du vært innom Joe and the juice før?

16 kommentarer
    1. Nei fordi vi har det ikke her jeg bor, men når jeg skal til Oslo om ikke så lenge skal jeg stikke innom 🙂

    2. Har aldri vært innom, men nå tror jeg nesten det må gjøres neste gang jeg er på bytur 🙂 Det er så koslig å være på kafè med veninner, jeg føler man kan prate i det uendelige! For en fin start på uken for deg 🙂

    3. Har aldri spist der, men hørt at de har så mye godt! Sjekket menyen, og det er jo så mange juice og baguetter å velge mellom.. hva pleier du å bestille/din favoritt? 🙂

    4. Nei men da jeg var i byen med noen venner dro vi ned til båt stedet (akerbrygge)
      Det var en veldig kul senter der som var veldig High Clas må jeg si.
      De hadde Mac butikken der og de hadde en annen butikk som solgte channel,anastasia,dior osv.. Husker ikke hva senteret het.
      Men jeg så cafén du snakket om og det så veldig godt ut men hadde akkutatt vært på burger king he-he🙈 men ja. Takk for at du delte det og nå kan jeg dra dit isteden for burgerking neste gang. Sunt og godt💜

    5. Nam nam det ser veldig godt ut, har lenge tenkt på og gå innom der en gang men aner ikke hva jeg burde bestille har du noe tips? Og kan du kanskje lage et innleg om foreksempel sånn som dette at du skriver dine 3 favorit steder å ut å spise på og hva du liker best der og hvor mye det koster?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg