Workshop hos TV Norge

I dag har jeg vært hos TV Norge på en liten workshop, sammen med Joachim (Noobwork) og Kim (koste official). Vi har utvekslet masse idèer og metoder med hverandre, og har lært masse! Det er utrolig hvor mye man kan lære av disse tv folkene altså. Selv om jeg må innrømme at jeg ikke ser så mye på vanlig tv lengre, hehe! På slutten av dagen fikk vi også et eget team som hjalp oss med å lage promo til våres egen kanal. Teamet som hjalp meg lagde en vignett som jeg kunne bruke i begynnelsen av videoene mine. Den er ikke 100% ferdig enda, men jeg får den om noen dager, og det blir veldig gøy! 

Nå må jeg nesten komme meg igang med hår og makeup. Skal på et event senere i dag sammen med June, som jeg tror blir veldig interessant. Kamera blir selvfølgelig med, så vi blogges mer i morgen 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg