Bytt ut Coca Cola’en med dette!

I forrige uke skrev jeg et innlegg der jeg viste dere hvor mye sukker det faktisk er i forskjellige drikkevarer. Har du ikke lest innlegget kan du lese det HER. Da jeg hadde lagt ut innlegget var det mange av dere som lurte på hva man kunne bytte ut brusen med. Det aller beste er å drikke helt rent vann, uten kullsyre eller noe som helst. Men det kan jo bli litt kjedelig i lengden!

Derfor har jeg laget 5 varianter av vann med frukt, helt uten sukker! Tips: Lag en stor mugge og la den stå i kjøleskapet en halvtime før du drikker. Da smaker det ekstra godt! Lager du en stor mugge har du hele dagen! Lager du det i en flaske kan du ta det meg deg på farta også! 


– Jordbær, lime og mynte – 

Dette er min favoritt! Det smaker som en virgin strawberry daquiry. Yummy! 

 


– Jordbær og appelsin – 


– Bringebær og lime – 


– Sitron, agurk og mynte – 


– Bringebær og kiwi – 

 

Fortell meg gjerne hvilken som ble din favoritt! 

13 kommentarer

Siste innlegg