Ny uke, men fortsatt i feriemodus?

Mandag morgen, og ny uke! Men flere enn meg som fortsatt er veldig i feriemodus? Regner med at de fleste av dere begynner igjen på skolen eller jobben i morgen? For min del starter egentlig hverdagen igjen i dag. Så i går brukte jeg hele dagen til å rydde og vaske rommet. Det trengtes for å si det sånn! Rommet mitt er jo ikke all verden stort, så det blir fort rotete her inne! Fikk så støv på hjernen at jeg til slutt støvsugde balkongen. Haha! 

Nå har jeg nettopp skrevet ned en plan for uken. Hvilke ting jeg må gjøre, hvilke ting jeg skal lage innlegg om, og hva målene for uken er. Jeg syns det er så mye lettere å blogge hvis jeg har en noenlunde plan på hva jeg skal skrive om. Hvis ikke sitter jeg hele dagen og ser igjennom pinterest litt for mange ganger.

Nå må jeg komme igang med ukens gjøremål, så får vi blogges mer senere! ♥

24 kommentarer
    1. Er litt i feriemodus enda, selv om jeg ikke går på skole 🙂 Har hatt en alt for lat morgen, så nå skal jeg starte å lage min plan for uka, finne ting å skrive om, sette opp treningsplan osv. Blitt avhengig av å ha konkrete planer om ukas gjøremål, blir jo bare surr ellers. Ha en koslig mandag 🙂

    2. Det så deilig ut, nydelig søte bilder! Håper du får en fantastisk start på uken, Stina <3
      Jeg har nettopp skrevet et innlegg med bilder fra min påskeferie på fjellet, hadde blitt glad om du tok en titt innom 🙂 Klem

    3. Påsken clutter like raskt som den kom, og i morra blir vi kasta ut i hverdagen igjen, med møter, og hele pakka. Greit å få alt med en gang, så kommer man liksom raskt igang..

    4. Jeg har virkelig gledet meg til påsken var over 🙂
      Er så lei av at butikker osv skal være stengt, å ikke kunne gjøre noe 😛
      Det eneste positivet som har vært i påsken er at jeg ble tante for første gang, så nå skal vi dra på besøk for å se minste mannen i familien 😀

    5. Silje; du kan ikke si at fordi det er 2.påskedag i dag så er det ingen på jobb eller skole. Skole er nå så som så, men er faktisk mennesker som er på jobb i helsevesenet selv om det er 2.påskedag 🙂 Verden kan ikke stoppe totalt opp selv om det er helligdager. Ha en riktig fin uke, både Stina og alle dere andre!

    6. Jeg har heldigvis holdt rutinene gjennom hele påska, både stått opp til normal tid og kommet meg på trening både før 11 og 12, så å komme tilbake til jobb og skole skal gå greit tror jeg 🙂 Kanskje verre med å gjøre skolearbeidet, det er jeg ikke motivert til.

    7. Jeg begynner på skolen i morgen men er fortsatt i feriemodus og jeg sover til halv 12-13 nesetn hver dag så hvordan jeg skal klare å st opp så tidlig i morgen det skjønner jeg ikke har du noen tips Stina og vil du følge meg jeg følger bloggen din og jeg elsker den :)<3

    8. feriemodus her, sitter å spiser litt sjokolade før jeg fortsetter på treningen og sunn mat i morgen 🙂

    9. Nydelige bilder! 🙂
      Er nok fortsatt i feriemodus, ja, til tross for at hverdagen teknisk sett begynner om 6 minutter, haha.
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg