Derfor bør du minimere alkoholinntaket!

God morgen ♥ Nå sitter jeg i kosedressen min, trøtt i trynet, og har enda ikke fått i meg frokost. På tide å få ut fingern snart? Kjenner jeg er ganske sliten etter gårsdagen! I går var jeg ute med noen venninner på et sted som heter seeds. Har aldri vært der før, eller hørt noe om det. Men det var overraskende bra! Liker steder hvor det er en god blanding av mennesker, og ikke bare en stereotype. Eneste jeg ikke likte med stedet var at det var litt for rolig lounge musikk. Så da jeg og Donna prøvde å slå oss løs på dansegulvet, var det nesten umulig, for musikken var for rolig! 

Men ellers hadde jeg det veldig gøy. Prøvde virkelig å minimere alkoholinntaket, så jeg slapp å bli så fryktelig fyllesyk i dag. Det er få ting som er bedre enn å våkne opp fresh og ikke fyllesyk dagen derpå! I tillegg er det ikke fullt så kult å være den fulleste på festen. Haha! Slenger ved et par antrekksbilder jeg tok for noen dager siden, som jeg har glemt helt bort. Det passet egentlig ganske bra nå! 

Hvordan var din lørdag?


24 kommentarer

Siste innlegg