Dette er jo helt sykt!

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter noen timer med filming i Drammen. Jeg har filmet inn en film sammen med et crew, og den filmen kommer på youtubekanalen min til uken. Skal ikke avsløre så altfor mye enda! Så dere får heller følge med til uken. Ble så sinnssykt kald av å stå ute i så mange timer, så nå er jeg godt plassert under dyna, og her blir jeg i dag! Smarte meg klarte også å legge meg 02:30 i natt, når jeg måtte stå opp 06:30, så da ble det ikke allverdens med søvn heller. En god unnskyldning til å slappe av litt ekstra i dag. Tihi!

Veldig gøy å se at jeg ligger på 1. plass i hele bloggnorge i dag. Det er helt sykt å tenke på! Over 53’000 mennesker var innom bloggen min i går. Får nesten sceneskrekk jeg! Men for min del er det helt umulig å forestille meg hvor mange 53’000 mennesker er. Så for min del så ser jeg kun de som kommenterer, og den andre statistikken forstår ikke hjernen min helt. Haha! Må bare si tusen takk til alle dere skjønne som har gratulert meg med 1. plassen i dag. Det er så koselig, og jeg setter så stor pris på det ♥

90 kommentarer

Siste innlegg