3 Produkter jeg ikke kan leve uten

Vi har alle noen ting i sminkepungen som vi nesten ikke kunne levd uten. Jeg har mange slike produkter, og nå skal jeg vise dere tre av mine must-have favoritter! Fortell meg gjerne hvilke produkter som er dine must-have produkter i kommentarfeltet! 

Real Techniques – Duo fiber face brush

Denne er min nye favoritt foundation kost. Den påfører flytende foundation på en måte jeg aldri har opplevd før. Tidligere brukte jeg en pensel, men den etterlot alltid striper og gjorde at foundationen ikke dekket like bra. Men denne kosten her, den gjør jobben! Den gjør at foundationen legger seg helt perfekt på huden! Sett med duo fiber børster kan kjøpes HER 

Glo Minerals – Blotting paper

Disse papirene er helt geniale om du har fet og oljete hud. Min hud blir alltid litt oljete utover dagen, og ser man ofte litt svett ut i ansiktet. Hver gang jeg blir litt oljete i ansiktet tar jeg ut et blotting paper og tørker i ansiktet, og frisker opp med litt pudder på toppen. Papiret suger virkelig opp oljen, og man får en matt finish. Kan kjøpes HER

Ardell Natural lashes – Demi Wispies Black

Disse vippene er mine favoritt vipper. De passer perfekt til hverdags, og hvis man slenger på litt ekstra maskara passer de til fest også. Nesten hver gang jeg bruker vipper, så er det disse jeg bruker! Kan kjøpes HER.

 

17 kommentarer
    1. hei mine must have prudukter er: fit it consiler fonduation loreal paris og en brozer og tre øyen skygger og tre super gode koster som er fra samme merke som øyen skyggene og bronzern dessvere husker jeg ikke hvor de er i fra og du er en reddene engel

    2. kan du vise en gang hvordan du setter ENKELT på løsvipper :)? jeg setter de på for skrått slik at jeg ikke får de helt ned til hårroten, men sitter bare oppå øyelokket 🙁

    3. du er kul
      har sett alle vidione dine på youtube og du er flink til og lage mange ting og du er flink til alt♡♡

    4. Wææ hvordan kan jeg velge bare 3? hmm om jeg BARE kunne hatt 3 produkter hadde det blitt bareminerals original foundation, mac pro longwear concealer… hmm… måtte enten velgt mellom naked basics eller bahama mama :O men aner ikke hvilken! måtte nok blitt 4 på meg 🙂

    5. Jeg har lett etter en perfekt fondationkost veldig lenge, og den fra real, er perfekt, den er så sykt bra, og veldig myk💁

    6. het stina jeg lurte på om du viste hvordan jeg byttet navn på bloggen min ps du er best jeg ser opp til deg 🙂

    7. Jeg bruker ikke mye sminke, men er avhengig av maskara, brynpudder og hvit eyeliner 😀 Det er egentlig min hverdagssminke :O

    8. hei jeg bare driver og ser på bloggen din og jeg lurer på på disse bildene du har tatt hvordan får du det så sjåmete i bakgrunnen på bildene.
      elsker bloggen din synsykt mye.leser den flere ganger om dag og får så sykt mye inspirasjon til og blogge emer og mere når jeg leser bloggen din. du har også så kul stil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg