Disse sangene gir meg treningsboost!

Er det èn ting som er super viktig for meg når jeg er på trening, så er det riktig musikk. Jeg må ha musikk som gir meg et boost, og får meg til å klare og løfte tung løft, og løpe ekstra langt. Jeg liker å ha ny musikk for hver gang jeg er på trening, og har etterhvert funnet mange sanger som gir meg motivasjon på trening! Jeg tipper jeg ikke er den eneste som er avhengig av musikk til treningsøkta, så derfor vil jeg dele noen av mine favoritter! 

– For løping – 

FML – Deadmau5

The nights – Avicii

UFO – Vigiland

Sì – Martin Jensen

Ugly Heart – G.R.L 

 

– For styrke – 

A cut above  – Avery Watts

Bring it on – Dawkins Nathaniel

Black Skinhead – Kanye West

Eye of the tiger – Survivor

Till I collapse – Eminem 

Fortell meg gjerne dine favoritter i kommentarfeltet, så har jeg noe nytt å høre på under neste treningsøkt! 

15 kommentarer

Siste innlegg