En ny start..

Det siste året har vært kaotisk. Jeg ser sett så mye, jeg har gjort så mye, jeg har blitt kjent med så mange. Jeg har vokst så ekstremt mye som person. Det siste året har jeg vært i seks forskjellige land, bodd tre forskjellige steder, vært inn og ut av et langvarig forhold, jobbet ekstremt mye som har gjort at jeg har signert med både Nordic Screens og Nettavisen. 

Endelig begynner ting å roe seg ned. Jeg føler at jeg endelig kan slappe av i skuldrene mine, og konsentrere meg om hva som er viktigst for meg. Jobb, familie og venner. Men aller mest. Meg selv. Midt oppi all reisingen, flyttingen og kaoset i mitt privatliv, har jeg mistet meg selv. Jeg har måttet takle ting på det private som har vært tungt, og til tider ekstremt vanskelig å komme seg ut av. 

Nå er det på tide at jeg finner meg selv igjen. At jeg tar tid til å kun være meg. Ikke bry med om hva noen tenker hvis jeg gjør det ene eller det andre. Kun gjøre hva jeg vil gjøre. Rett og slett en liten egotrip. La andre sine problemer være dems problemer, og ikke mine.

Herregud, jeg er kun 22 år! Hvorfor stresser jeg så mye? Det er ikke akkurat sånn at jeg må finne meg en ektemann, få barn og en vanlig jobb med det første. Jeg har god tid på meg. Og den tiden skal jeg bruke til akkurat det jeg vil. Selv om det er slitsomt å reise mye, har jeg lyst til å se mer av verden. Jeg har kun fått en liten smakebit, og jeg vil ha mer. 

Mange av mine beste minner er fra utlandsreiser, og flere skal det bli!

14 kommentarer

Siste innlegg