Neglefin og klar for våren!

//sponset behandling

På onsdag i forrige uke var jeg innom en av TL salongene, og fikk fikset neglene mine. Jeg ble så fornyød, og nå føler jeg meg enda mer klar for våren! Jeg er helt avgengig av fine lange negler, med fransk manikyr. Det er så lekkert, og gjør seg så bra på bilder. Det er ikke noe som er mindre lekkert enn korte, flisete og dårliglakkerte negler. Spesielt på bilder. Dette er tredje gangen jeg går til Elisabeth som har TL salong på Ulven, og jeg er like fornøyd hver gang. 

Hun legger akrylnegler, med gelish på toppen. Syns faktisk at akryl holder seg mye bedre enn hva kun gelenegler gjorde. Nå er dert sikkert forskjellig fra person til person. Men for min del sprekker ikke akrylen opp, slik som gelen ofte kunne gjøre rett før jeg skulle ta refill. Hvis du vil ha like fine negler som meg, kan du gå inn på tlsalongene.no, der finner du kontaktinformasjon til salongen på Ulven, og flere salonger TL har rundt i landet. 

8 kommentarer

Siste innlegg