New in from EBAY

I går kveld gikk jeg helt bananas på Ebay! Jeg bruker den siden altfor sjeldent. Men fremover kommer jeg nok til å bli en flittig ebay shopper. Det var så ekstremt mye fint og billig der, at jeg fylte handlekurven helt full. Det eneste som er litt kjipt med å handle på ebay er at leveringstiden er evig lang. Det tar som regel 2-3 uker. Men da får man gledet seg til tingene kommer i alle fall! Hehe!

Når jeg ser etter ting på ebay pleier jeg alltid å huke av “buy it now” og “free international shipping”. Grunnen til det er at da kan man kjøpe tingene med en gang, og frakt er inkludert i prisen. Siden det er så billig på ebay tenkte jeg at jeg kunne legge ut mine innkjøp. Her er det alt fra mobildeksler til 8 kroner, til musematter og smykker. Enjoy!

1 – HER // 2- HER // 3 – HER

4 – HER // 5 – HER // 6 – HER

7- HER // 8 – HER // 9 – HER

10 – HER // 11 – HER // 12 – HER

13 – HER // 14- HER // 15 – HER

28 kommentarer

Siste innlegg