#Blogglife

I går var jeg på Villa Paradiso med to av mine skjønneste jenter. Er så godt å ha venninner som også blogger, for da er det no shame å dra frem kameraet til enhver tid. Fordi de har allerede dratt frem sitt kamera. Hihi! Ikke så rart sidemannen spurte om vi var bloggere, når hun så tre jenter dra frem hvert sitt speilreflekskamera!

Pizzaen på Villa Paradiso var så utrolig god! Absolutt å anbefale. Dit skal jeg flere ganger for å si det sånn. Restauranten ligger på Grunerløkka, hvis noen vil ta turen dit. 

Etter at vi hadde spist oss veldig mette på pizza, stakk vi ut og tok noen bilder sammen. Jeg hadde tilfeldigvis med meg fjernkontrollen til selvutløseren. Så da fikk vi tatt litt bilder av alle tre. Er jo alltid sånn at man aldri får tatt bilder av hele gjengen samlet når man ikke har selvutløser.

11 kommentarer

Siste innlegg