Hyttetur med Nordic Screens!

Fra fredag til lørdag var jeg på hyttetur med Nordic Screens og 7 andre youtubere. Det har vært slitsomt, nervepirrende, spennende, lærerikt og veldig morsomt! Jeg har blitt godt kjent med mange fantastiske mennesker! Grunnen til at vi var på hytteturen var fordi vi skulle filme inn episoder til Nordic sin Youtubekanal. Episodene blir sendt i påsken. Jeg gru-gleder meg skikkelig til å se episodene. Vi hadde 4 kameraer hengende over oss hele tiden, igjennom mange challenges, og jeg tror dere kan bli kjent med en ny side av meg. Det hele  er reality, så det dere ser er ekte. Gled dere!

Jeg filmet en del fra hytteturen, så videoblogg fra turen kommer ut uken før påske. Altså onsdag 25 mars. Dette har vært så gøy å filme inn, og jeg tror det blir enda mer morsomt å se det på YouTube! Siden jeg for det meste filmet, tok jeg ikke like mange bilder. Men litt bilder fikk jeg tatt!

Frokost med de andre Youtuberne!

Ikke lett å ta en selfie i speilet når man har filmkameraet på seg. Hehe!

Hvordan har din helg vært?
 

14 kommentarer

Siste innlegg