DIY – Smykke henger

Da var det på tide med litt DIY torsdag igjen! Denne torsdagen skal jeg vise dere et prosjekt som er like genialt, som det er enkelt. Prosjektet jeg skal vise dere i dag er en DIY smykkehenger. Jeg husker ikke helt hvor jeg fikk idèen fra. Men siden det ble så fint må jeg bare dele det med dere!

Det du trenger er en barne kleshenger. Jeg kjøpte en trepakk hos Clas Ohlson for kun 29,- kr. Du trenger også 9 kroker til hver kleshenger. Krokene kjøpte jeg også på Clas Ohlson, for 26,- kr per pakke (5 stk i hver pakke). 

For å feste skruene begynte jeg med å sette inn skruen som er i midten først. Etter det skrudde jeg inn hver skrue med 4 cm mellomrom. Du kan bruke en drill eller lignende for å skru inn skruene, men jeg brukte ikke det. 

Voilà! Og du har en smykkehenger! 


 

Husk å bruke #StinabloggDIY hvis du tester ut en av mine DIY prosjekter. Jeg vil gjerne se din versjon av prosjektet!

23 kommentarer

Siste innlegg