Dagens antrekk

I dag har jeg virkelig gjort mye forskjellig! Jeg begynte dagen på Europris med Nordic Screens og Kim Køste. Til helgen skal jeg på en hyttetur med en liten gjeng youtubere og et film crew fra Nordic, og vi skal filme inn litt påskefilmer til Nordic sin YT kanal. Så i dag handlet vi inn masse ting til hytteturen. Det var helt sinnsykt hvor mye vi handlet. Her snakker vi tre fullstappede handlevogner. Haha! 

 Da jeg kom hjem fra filming stakk jeg rett ut med en kompis og tok litt bilder i Frognerparken. Må passe på og ta litt bilder, når det først er fint vær ute. Så da ble det endelig litt antrekksbilder. Flere av dere har spurt om litt antrekksbilder den siste tiden, og jeg prøver alltid å ta bilder så fort jeg har mulighet. Men lyset er ikke alltid så samarbeidsvillig. Men i dag var det mer enn samarbeidsvillig, så da fikk jeg endelig tatt litt bilder!

Lookbookstore.co – Jakke  

WOW – Bukse

Jeffrey Campebell – Sko

H&M – Genser

Rayban – Solbriller

29 kommentarer

Siste innlegg