Coffee Break

Så utrolig gøy å se at så mange av dere likte det forrige innlegget mitt. Det kaller jeg ekte treningsglede! Morsomt at det også havnet på forsiden av Nettavisen i dag også. Sånt gjør at blogg lysten blir ekstra stor! Nå kjenner jeg at det kribler i fingrene mine, idèer og tanker popper frem i hodet mitt.

Så i dag skal jeg ha en skikkelig idè-myldringsdag. Jeg syns det er så gøy å blogge. Men det er ikke alltid at jeg vet hva jeg skal blogge om, så derfor er det viktig å alltid ha noen idèer til innlegg i bakhanda. 

Var innom Nille i Bogstadveien i stad og kjøpte med denne utrolig søte kaffekoppen. Betalte kun 45,- kr for den. Elsker slike billig-butikker. Finner alltid noe fint noe! Har blitt helt avhengig av kaffe, og da er det alltid kjekt å ha slike kopper. Nå skal jeg drikke en god kopp kaffe og sette igang med litt idemyldring! Si gjerne ifra hvis det er noen innlegg du vil at jeg skal lage, så skriver jeg de opp 🙂

Ha en fin dag dere ♥

41 kommentarer

Siste innlegg