New in from Lookbookstore!

I dag var jeg innom postkontoret, og hentet ut en pakke med klær fra Lookbookstore. Jeg har samarbeidet med de en god stund, og jeg blir alltid like fornøyd når jeg får klær fra de. Klærne er så utrolig fine, og de sitter også så bra! Fikk også en jakke og en blazer, men de viser jeg dere senere. Nå vil jeg vise dere et par kjoler, og en playsuit jeg fikk av de. Gleder meg ekstra mye til det blir sommer, så jeg kan bruke den hvite playsuiten! Det som også er så bra med lookbookstore er at det er veldig billig der! Jeg blir alltid like satt ut hver gang jeg ser prisene. Den svarte blondekjolen jeg har på meg på bildet under, koster kun 170,- kr. Hvor sykt er ikke det? 

Svart blondekjole – HER

Hvit playsuit – HER

Kjole – HER

Hvilken likte du best?

58 kommentarer

Siste innlegg