Jeg vant årets Videblogger!

Dette er helt uvirkelig. Jeg vant årets videoblogger! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle vinne, og var mer enn overlykkelig over at jeg var nominert. Så da de ropte opp navnet mitt, og sa at jeg vant, ble jeg helt sjokkert. Å vinne denne prisen betyr så ufattelig mye for meg. Jeg har jobbet hardt med dette i flere år, og det er så godt å få en skikkelig bekreftelse på at man gjør noe riktig.

Det er mange dager hvor motivasjonen er nede, der jeg tar til meg drittkommentarene, der jeg føler at ingen har troen på meg, og at det jeg driver med ikke har noe betydning. Men etter i går, har jeg virkelig skjønt at det er dette jeg driver med, som jeg vil holde på med veldig lenge fremover. Dette er drømmen min, og det er dette jeg brenner for. Blogg og YouTube motivasjonen min er skyhøy, og  jeg kribler i fingrene etter å fortsette dette eventyret. 

Verdens beste gjeng med YouTubere fra Nordic Screens ♥

Prisen min! Den står fint på hyllen hjemme nå!

Alle som vant priser. Gøy å være den eneste jenta som vant en pris! 

Verdens søteste fans ♥

Jeg er helt overveldet etter alle gratulasjoner jeg har fått av dere. Jeg har dessverre ikke rukket å svare på alt, men dere skal vite at jeg setter så sinnssykt stor pris på alt dere gjør for meg ♥ Denne prisen er like mye min, som deres, for det er dere som holder meg igang dag etter dag, og år etter år. Tusen takk folkens, dere er helt fantastiske ♥ Holder på å lage en video fra gårsdagen, som kommer ut senere i dag, så følg med! 

53 kommentarer

Siste innlegg