Årets videoblogger?

I dag har spilt en kjempe morsom film med søteste Maria. Vi filmet inn en challenge som kommer på bloggen og YouTube kanalen min onsdag om 1,5 uke. Så bare å telle ned og glede seg! Har redigert litt på videoen allerede, og ler like godt hver gang jeg ser den. Haha! 

I morgen MÅ dere huske å skru på TV Norge kl 20:30, for da går gullsnutten på tv. Siden jeg er nominert til årets videoblogger, skal jeg være med i programmet. Må ærlig talt si at jeg gru-gleder meg skikkelig. Hadde vært veldig gøy å vunnet, men jeg konkurrerer mot veldig flinke youtubere, som er like verdige vinnere. I morgen skal jeg opp på Kanonhallen allerede 13:00. Så det blir en lang dag. Men jeg skal prøve å rekke og blogge om kveldens antrekk før jeg drar til Kanonhallen. Har valgt en veldig fin kjole å ha på meg. Dette blir så bra!

12 kommentarer

Siste innlegg