30 Dager uten Sukker – FERDIG

Wow folkens! Da var endelig 30 dager uten sukker utfordringen ferdig. Det har vært veldig lærerikt, spennende og til tider vanskelig. Men så absolutt verdt det! Noen av dere som har holdt ut igjennom hele utfordringen? En stor applaus til dere isåfall! I løpet av denne perioden har jeg funnet på mange nye snacksretter som er sunne og gode. De kommer jeg til å spise hver gang jeg er fysen på noe godt i ukedagene, og muligens også helgene. Det får vi se ann! Under kan du se noen av rettene jeg har lagt ut på bloggen! Titt gjerne innom kategorien “Mat og kosthold” for mer inspirasjon og oppskrifter 🙂

Som jeg såvidt nevnte i spørsmålsrunde videoen jeg la ut tidligere i dag, har jeg kuttet ut godteriet siden nyttår. Så nå er jeg på min 42. dag uten godteri! Men det syns jeg at holder. Så nå skal jeg rett ned på butikken og kjøpe meg en stor pose med smågodt og momse mens jeg ser på en film. God kveld til dere alle ♥

 

54 kommentarer

Siste innlegg