Bursdagsfeiring med venninner!

I går feiret jeg bursdagen min med mine aller nærmeste venninner. Vi feiret hjemme hos meg med taco, popcorn, høy musikk, gaver og drinker. I 23 tiden dro vi på Baroque på Bygdøy Allè, og festet videre der. Det ble en veldig koselig kveld, og det var veldig gøy at venninnene mine ble kjent med hverandre. Har jo blitt kjent med de på så forskjellige måter. Noen har jeg blitt kjent med på blogg eventer, noen på skole, og en på et mental sykehus (haha, det var forresten Nora, og vi hadde en photoshoot der). 


Nora, meg, Donna og June


Maria, Nora, Donna og June


Victoria, Trine og Renèe


 

Nå skal jeg planlegge uken. Det er så mye spennende og morsomt som skjer denne uken, så da må ting planlegges. Den tingen jeg gleder meg mest til er neste søndag, for da er det gullsnutten. Det blir kjempe gøy å se igjen mange av de andre youtuberne i nettverket, og ikke minst se hvem som vinner de forskjellige prisene. Jeg er nominert til årets videoblogger, og gru-gleder meg skikkelig til å se hvem som vinner i den kategorien. 

19 kommentarer

Siste innlegg