Happy birthday to me!

Gjett hva? I dag er jeg hele 22 år. Uæh, det er kjempe skummelt å tenke på. Tiden går jo så fort! Jeg syns ikke det er lenge siden jeg ble 18 år og var overlykkelig over at jeg endelig kunne dra på byen og feste, og det er allerede 4 år side! I dag har jeg feiret dagen med en herlig skitur på 10 km. Gikk fra Sognsvann og opp til Ullevålseter, og ned igjen. Hadde med meg en kompis på turen, så det ble koselig! Nå skal vi straks ut på restaurant og spise litt middag sammen. 

..og til dere som lurer. Nei, jeg kommer ikke til å spise noe godteri i dag, selv om det er bursdagen min. Har man en 30 dager uten sukker utfordring, så får man holde seg. Selv om jeg har holdt på siden nyttår da, så jeg har holdt på i 36 dager nå. Klarer jeg 50? Det skal jeg!

57 kommentarer

Siste innlegg