Back in business!

Nå har jeg kickstartet uken med en skikkelig god treningsøkt! De siste to ukene har jeg nesten ikke rukket å trene, og har bare fått trent en styrkeøkt i uken. Det merker man fort for å si det sånn! Energinivået og humøret daler nedover så fort treningen blir bortglemt. Og jo lengre man går uten de faste treningsrutinene, jo verre syns jeg det er å komme inn i de igjen. Noen som kjenner seg igjen? Men nå er det back in business, og denne uken skal jeg få til minst 3 styrkeøkter, og forhåpentligvis en skitur. Jeg er så glad for at jeg tok det veldig rolig i helgen, for nå er jeg kjempe klar for en ny uke! Vanligvis klarer jeg ikke å legge fra meg jobben i helgene, og når uken kommer er jeg allerede helt utslitt. Og det er jo virkelig ikke bra! Rutiner er superviktig for meg, og fremover blir det å stå opp kl 7:30 hver dag, trene 3 ganger i uken og ta så mye fri i helgene som overhodet mulig. 

Forresten, hvordan går det med dere med 30 dager uten sukker utfordringen? Er så spent på og høre om dere klarer dere, eller om dere syns det er like vanskelig som jeg syns det er! Har ikke spist godteri i hele år, så jeg ligger litt forran de av dere som hoppet på utfordringen når jeg kicket den i gang den 12. januar. Må nesten klappe meg selv på skulderen for at jeg har klart meg uten godteri i 33 dager nå. Det er helt utrolig hvor oppfinnsom jeg har blitt på å finne andre ting jeg kan knaske på i løpet av disse 33 dagene. Jeg elsker å kose meg med noe ekstra når jeg ser på film, men uten godteri har jeg måttet finne på mange andre ting jeg kan spise. Tipset dere om 5 av tingene jeg pleier å lage, i en video jeg laget her forleden, som du forresten kan se HER.

Nå skal jeg hoppe i dusjen (en småsvett jente som trenger en dusj etter trening, hehe!) også skal jeg lage meg litt middag. Har også noen YouTube videoer jeg gleder meg til å titte igjennom. Har dere noen favoritt youtubere som dere alltid må se videoene til? Det har jeg! Mine favoritter er Shane Dawson, Trisha Paytas og Gigi Gorgeous. De er så morsomme og søte!

23 kommentarer

Siste innlegg