Dette er slutten..

God mandag skjønne dere ♥

Nå har jeg nettopp kommet ut av en god og varm dusj, og jeg har hoppet rett inn i pysjen. Jeg elsker rolige mandagsmorgener, der jeg slapper av i pysjen med en god frokost og en stor kopp kaffe. I dag er en slik mandag. En myk start på uken passer meg helt perfekt. Denne uken er det noe veldig gøy som skjer. Jeg har nemlig bursdag på torsdag. Wii!

Tenk at lille meg blir 22 år allerede.Det er skummelt å tenke på det! Tiden går så altfor fort. For et par uker siden var det en jente som spurte hvor gammel jeg var, og da svarte jeg automatisk 20 år. Hodet mitt klarer virkelig ikke å henge med! Jeg skal feire bursdagen min på lørdag med en god gjeng av de beste jentene jeg kjenner. Det blir så koselig! 

Over til noe helt annet. I går så jeg en utrolig morsom film som jeg bare må tipse dere om! Den heter “This is the end” (dette er slutten), og er så morsom at jeg fikk total latterkrampe flere ganger. Den hadde ikke noe veldig mye rød tråd og alt som skjedde var veldig tilfeldig. Men flere av scenene var så morsomme at de var til å dø av! Dere som liker serier som Family Guy kommer til å elske denne filmen! 

–   Nydusjet og i pysjen. God følelse 🙂  – 

Nå skal jeg planlegge denne ukens blogginnlegg, onsdagsvideo og møter jeg skal på. Hvis du har noe du ønsker at jeg skal lage innlegg / video om kan du gjerne komme med forslag nå, så skal jeg prøve så godt jeg kan å få laget det! Ha en fin start på uken dere ♥

 

54 kommentarer

Siste innlegg