Favoritter fra Nelly

Nå er det kun to uker igjen til gullsnutten skal gå på tv. Siden jeg er nominert til årets videoblogger, tenkte jeg å pynte meg litt ekstra. Men jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! Derfor har jeg scrollet igjennom mange nydelige kjoler på nelly, etter litt inspirasjon. Er litt nærmere hva jeg tenker meg nå. Så kommer nok til å klikke hjem en kjole i kveld tenker jeg! Mens jeg tittet rundt på nelly fant jeg så mange fine ting. Den siden der er skummel altså. Man finner alltid altfor mye fine og kule klær! Under kan du se noen av mine favoritter!


Kjole – HER  //  Øredobber – HER  //  Sko – HER

 


Kåpe – HER  //  Bukse – HER

 


Hvit kjole – HER  //  Grå kjole – HER 

 


Hvit kjole – HER  //  Rosa kjole – HER


Kjole – HER  //  Michael Kors veske – HER  //  Fossil klokke – HER

 

//reklame linker

10 kommentarer

Siste innlegg