Perfect me-time

God helg ♥ I dag har jeg tatt det veldig med ro, og koblet helt ut. Det er så altfor sjeldent at jeg kobler helt ut av alt som heter bloggjobb. Vanligvis pleier jeg alltid å jobbe litt hver eneste dag. Mest fordi jeg elsker jobben min, og ikke klarer å la være å jobbe. Jeg er så heldig som har dere skjønne leserne mine, som gjør at jeg kan ha den jobben jeg har. Ja, det tar ekstremt mye tid å jobbe som blogger. Men det er så verdt det når jeg får koselige meldinger og kommentarer av dere. Dere er best! ♥ 

Nå skal jeg kose med med litt gulrøtter med guacamole og blåbær, mens jeg leser denne månedens utgave av Shape Up. Må bare gi en stor applaus til nydelige Eirin som er på forsiden. Den jenta er så god, og fortjener virkelig forsiden! Gleder meg til å lese intervjuet med henne. Ha en god lørdag videre dere. Så blogges vi i morgen ♥

14 kommentarer

Siste innlegg