Jeg har byttet neglesalong!

// sponset behandling

Som de fleste av dere har fått med dere, flyttet jeg til Oslo for 6 måneder siden. Hele tiden mens jeg har bodd i Oslo har jeg fikset neglene mine i Drammen, hos A Good Feeling. Jeg har vært veldig fornøyd med de hele tiden mens jeg gikk dit, og har ingenting negativt å si om salongen. De er super flinke, og jeg kan absolutt anbefale de. Men det er litt langt for meg å dra til Drammen hver eneste gang jeg skal fikse neglene mine. Derfor har jeg funnet en ny neglesalong her i Oslo.

Jeg var hos den nye salongen nå på onsdag, og fikset neglene mine, og jeg er stor fornøyd! Salongen jeg går til nå er en av TL salongene, og denne ligger på Ulven i Oslo. Ca. 5 minutter med buss fra Helsfyr. Der var det dyktige Elisabeth som la akrylnegler på meg. Er helt forelsket i de nye neglene mine! Har ikke prøvd akryl før, men for meg som ikke har peiling på negler, så er det veldig likt. Nå har jeg kun hatt neglene i to dager, så det er veldig vanskelig å vite hvordan de holder seg over tid. Men så langt er jeg veldig fornøyd, og syns utseendet på de ble utrolig nydelig. Jeg er en stor fan av franske negler, siden de er klassiske og delikate i looken.

Hvis du vil ha like negler kan du gå inn på tlsalongene.no og sjekke ut de forskjellige behandlingene de tilbyr. De har salonger rundt i Norge, så det er bare å sjekke om de har en salong i nærheten der du bor! 


 

18 kommentarer
    1. Håper du blir fornøyd med den salongen 😀 Jeg er trofast mot Jan Thomas Studio med alt av pleie, har gått der i mange år nå. God helg, nå skal jeg på gymmet, som vanlig 😉

    2. Kjempe fine 🙂 Jeg er utdannet negledesigner og vil sterkt fraråde deg å legge akryl negler! Det finnes ikke noe mer skadelig enn dette. Jeg har i løpet av min tid som negledesigner opplevd to kunder som har fått neglene sine råtnet pga dette. Anbefaler deg å spørre etter gelè i stedet 🙂

    3. Så fine neglene ble!
      Må forresten si jeg er så glad for #30DagerUtenSukkerUtfordringen som du kjørte i gang! Var akkurat den kickstarten jeg trengte! 🙂

    4. Hm, har aldri hørt at akryl råtner neglene. Det kan selvfølgelig være skadelig for neglen, hvertfall hvis det ikke gjøres riktig. Har aldri hatt noe problem med akryl, men finnes jo skrekkhistorier om alt da, både negler og hår og hud osv.

    5. Hvis du googler på akryl negler (jeg får ikke linket deg) så kan du lese om hva Hudlege Jon Langeland sier om skader ved akryl negler 🙁 Jeg har mine egne, heldigvis, som blir stelt pent med, he he.

    6. Karina Larsen. Jeg har jobbet i mange år som negl designer . Opplever ikke at akryl råtner neglen . Jeg bruker bare akryl. I ditt tilfelle tror jeg at du har lagt akryl på neglen og akrylen har løsnet eller fått luftbobler på . Uten at det ble oppdaget. Så vann har gått gjennom og dannet såpp. Derfor kan det råtne hvis man ikke har tatt av akrylen i tide. Dette kan også skje med gelé .

    7. Akryl er ikke farlig om det brukes seriøse produkte og legges riktig…. Eneste som er farlig med akryl er støvet. Primeren kan være farlig om den inneholder syre, men de fleste moderne merker har laget primere som er syrefrie og gir ingen skader. Gele, når det herdes i UV lampen avgir da en luktfri gass som er like ” farlig” som akrylstøvet. Akryl og gele er akkurat det samme hardplast materialet, bare med to forskjellige herdemåter.
      Må legge til at neglene ser fantastiske ut!

    8. Vil fraråde deg å legge akrylnegler, de er skadelig for neglen, og de blir fort stygge og ødelagte. Gele negler er mye bedre, og anbefaller det! Har selv hatt gelenegler i 5,5 år, aldri mistet en negl, ødelagt en negl eller hatt stygge negler, samt at min egen negl fortsatt er like god som før! Har flere venninner som har hat akryl negler, og de ser ikke ut når det har gått litt tid, og sitter igjen med ødelagte negler.

    9. Ikke hør på uvettige kommentarer fra folk som ikke har peiling! Jobbet med akryl og gele i over 20 år og som instruktør for begge delene. Ingen av de ødelegger neglen. Fortsett med din negldesiger. Neglene var kjempefine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg