Frøken sosial

Nå har jeg endelig kommet hjem etter veldig mange timer hos Nordic Screens sine kontorer. I dag har vi spilt inn en video for gullsnutten, som kommer ut på Nordic sin kanal. Etter at jeg spilte inn video hang jeg i ganske mange timer med noen av de andre youtuberne som er i Nordic. Blant annet Tooji og Jonas (average jonas). Kjente ingen av de guttene noe spesielt fra før av, men det var veldig morsomt å være med de! Tror ikke jeg har fått så mange interne og morsomme spøker med noen så fort før, som jeg fikk med de! 

Nå skal jeg slappe av litt med litt tv serier. Er så utrolig sliten nå, så trenger å slappe av litt. Vi blogges mer i morgen 🙂

14 kommentarer
    1. Er så herrlig å se at du utivkler både bloggen og youtuben i riktig retning, herregud så glad jeg er på dine vegne! Stå på Stina, du er gull 😀

    2. skjønner ikke hvorfor bloggen din ikke er på førsteplass , elsker hvordan du har så mye variasjon på bloggen:) synes alltid det er gøy å gå inn å lese. En ting jeg skulle ønske du hadde skrevet om er noe som engasjerer deg ( bare som et tips 🙂 ). Ha en fin mandags kveld videre <3

    3. Kan du ha linkerunder? Ingen bloggere som gjør det lengre, og det er jo alltid kjekt å merke seg nye blogger 🙂

    4. Kan du lage en video om hvordan man skal opprettholde motivasjonen når man går på skole? Går selv vg3 påbygg å har bare lyst til å slutte, men siden det er kort tid igjen gjør jeg det ikke. Keg forstår ingenting av det læreren sier, og har bare lyst til å gjøre alt annet fordi jeg ikke får tiø noen ting.. I tilleg orker jeg ikke finne fram bøkene mine for å sette meg ned å prøve en gang. Kan du komme med noen tips til hva jeg kan gjøre? Sikker på at det er andre som også har det sånn som meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg