Champagne og Sushi date

God lørdag dere ♥ Hatt en fin lørdag så langt? I dag ble jeg bedt med av skjønneste Maria på en champagne og sushi lunsj, på Lilleasia som ligger i Bogstadveien. Har vært der en gang før, og de har alltid fantastisk god sushi! I dag hadde de en sushi buffet, hvor man kunne plukke hva man ville ha av sushi. Det var litt av et utvalg! Og alt jeg smakte på var helt himmelsk! Det er mange steder hvor jeg spiser sushi som jeg føler at sushien ikke er helt fresh, og den er litt kvalmende. Men det var virkelig ikke tilfellet her!

Har ikke sett Maria på altfor lenge. Tror sistgang var en stund før jul, så det var så koselig å se henne igjen! Etter vi hadde spist lunsj gikk vi litt rundt i butikkene og tittet, og jeg fant meg en kjempe søt og super comfy ny pysj. Kommer nok til å bo i den fremover, tihi! Nå skal jeg fortsette på helgens gjøremål. Har litt av en to-do liste forran meg, som jeg må bli ferdig med før helgen er over. Sa noen kaffe? 

 

8 kommentarer
    1. Stina fina 😀
      Dette er sikkert et kjempeteit spørsmål av meg. Men jeg kjenner jeg er ganske deprimert etter jeg flyttet for meg selv. Har en ganske liten leilighet, så føler jeg sitter mye alene i den lille leiligheten og depper. Har du noen tips til hva man kan finne på når man er hjemme alene, så det slipper å bli sånn?
      Elsker bloggen din Stina, og hele deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg