hits

Video: Min styrketreningsrutine!

Bli med meg p en styrkekt p gymmet! Jeg viser dere alle velsene jeg gjr da jeg trener styrke. Hvis du lurer p noe er det bare sprre i kommentarfeltet! Obs: antall kilo p vektene ker fra trening til trening, s de kiloene som er oppgitt i videoen er kun de jeg lftet under den treningskten.

27 kommentarer

S gy se hvordan du trener! Men hvordan er det trene med hret lst?

Bra video, mange bra velser. :D men prv g enda litt lengre ned i knebyen for bedre effekt.

Stine: Gr veldig dypt ned. Men det synes ikke s godt i den vinkelen kameraet filmer fra :)

Eline: Syns det funker veldig bra :) trene med hestehale er bare stress syns jeg!

S utrolig bra program du har! :D

du burde ikke svaie(?) ryggen din sppas mye som du gjr, PT-en min tar meg ogs veldig p det. Det er veldig viktig, i og med at ryggen din kan pdra seg skader hvis du fortsetter svaie ryggen din:)

Veldig inspirerende video! Synes bare det s ut som at du hadde veldig svai rygg p knebyen, pass p dette, tror ikke det er bra for ryggen. :)

Det blir jo egentlig bare mer stress ha masse hr rundt i ansiktet, du er pen med hestehale og! Du trenger jo ikke pynte deg p trening, hehe:)

Hvorfor kjper du ikke bare to vekter og en snn stang med vekt, s sparer du kjempe mye! Du bruker ikke s mye av de andre greiene heller:-) bare et tips

Takk for videoen, fine velser :) (hper p flere i framtiden)

Er det ikke bedre ta kneby uten sko egentlig? Hrt at dette hjelper for teknikk osv. Vil bare hre ditt innspill, ikke ment som kritikk :)

Hva er din Max i kneby? :)

Jeg begynte med en vektlftingsklasse for 6 mneder siden, og i begynnelsen, uten noe erfaring, klarte jeg bare 35 kg, men n er jeg helt oppe i 80!! Ganske stolt av meg selv (hvis det er lov til si).

Med Max mener jeg det absolutt tyngste du klarer lfte, og det trenger kun vre en gang.

Du m huske p ikke ha s mye svai i ryggen p de alle fleste velsene. nr du tar skulderblad armhevinger m du ikke g s fort opp og ned, og huske p rett rygg. p bicepscurl m du passe p at du ikke "dytter" vektene opp med verste del av ryggen. bruk heller lettere vekter og fokuser p bare bruke arma og ikke dytt opp vektene med ryggen.

Svaien i ryggen ser da meget bra ut i mine yne! Det er ikke mulig svaie i stykker ryggen den veien der. Det viktige er jo at den ikke gr andre veien! Men det er ingen tvil om at du br g mye lengre ned for ogs aktivisere glutes. Og er det noe jenter er opptatt av, s er det vel en stram og fin glutes maximus! Lrene br minst g parallellt med gulvet, helst noe lengre ned.

velsene er bra, men ta en time med PT, s er du sikker p ikke f skader :) Ellen Sofie har skrevet en viktig kommentar. Lykke til videre :)))

Hvor lenge trener du per kt og hvor mange ganger i uken ca? :-)

enig med Ellen Sofie og Fitness :) mye bedre med lavere vekter og korrekt utfrelse :)

Utrolig bra video. Jeg gleder meg til utfre denne treningskten etterp. Setter virkelig stor pris p denne videoen for den lrte meg mange mye treningsmetoder p en enkel og kjapp mte:) tusen takk:)

Shiit, du var helt sykt flink ta squats Stina!! Du fikk med byen helt ned og alt!! Du er helt klart mitt forbilde nr det gjelder bde trening og skjnnhet! Elsker ogs at du er s trygg p deg selv, du driter liksom litt i om du virker selv opptatt hvis du skjnner? Du liker deg selv og det er det viktigste! :) St p!! Er forresten med p 30 dager uten sukker, selvflgelig! Hentet mye inspirasjon fra bloggen din og begge instagram brukerene dine! Tusen takk :-)

Anonym: tusen takk :-D Koselig hre!

MIRIELLE: Jeg trener styrke 3 ganger i uken, og en gang iblant tar jeg med en kondisjonskt i tillegg. Styrkektene varer i ca en time :-)

hei, lurte bare p nr du tok bulgarsk utfall om du tok 6kg i hver hnd eller 3kg i hver hnd? :)

Anonym: 6 kg i hver hnd :)

http://fitnessbloggen.no/kneboyteknikk/#comments

Ryggen skal ikke svaies s mye, gjorde det fr selv, og slet/sliter fortsatt med ryggen pga det

Veldig bra video, fr hpe du fortsetter med slike videoer. Du er helt klart en stor inspirasjon. (:

Ser ut som veldig god trening! :)

Veldig inspirerende treningsvideo :)

Nr du kommer opp fra squaten skal ikke du ha strake ben, dette delegger knea (??knrne?)

Skriv en ny kommentar