DIY – Makeup jar

I forrige uke lagde jeg meg en DIY lykke glasskrukke. Jeg ble så fornøyd med den, at jeg satt igang et lite DIY prosjekt til. Jeg lagde meg et glass som jeg kan ha alle sminkekoster i, og et som jeg kan ha q tips i. Jeg syns de ble så søte og dekorative, at jeg bare må tipse dere om hvordan jeg lagde de! Det var veldig enkelt, tok ikke lang tid og tingene jeg kjøpte inn var veldig billige. 

Disse tingene trenger du:

– Klistremerker (mine er fra søstrene grene)

– Glasskrukke (mine er fra clas ohlson)

– Et silkebånd (mitt er fra søstrene grene)

– Pyntestener til å ha i sminkekost krukken, så kostene står bedre (jeg kjøpte en boks på IKEA)

Dekorer krukkene slik som du vil med klistremerker, silkebånd og pyntestener. Her kan du lage noe som er akkurat din stil! Tips: lag en jentekveld hvor dere pynter hvert deres glass. Glassene er også den perfekt bursdagsgave til den som har alt!

12 kommentarer

Siste innlegg