Disse filmene bør du se i helgen!

Nå er endelig helgen her! Den første jobb/skole uken etter nyttår kan alltid være veldig slitsom, så da er det ekstra godt kunne slappe av når helgen endelig kommer! Ta deg en god filmkveld med venner, familie eller kjæreste og kos deg med en av disse filmene! Her er det alt fra gapskrattende jentehumor til ekte action! 

Sex Tape – For å sprite opp sexlivet bestemmer det gifte paret seg for å spille inn en sexfilm. De får sjokk dagen etter da filmet plutselig har blitt lekket til vennene og familien dems. De får et kappløp med tiden for å slette filmen før deres nærmeste ser den. 

The Wolf of Wall Street – Med Leonardo Dicaprio i hovedrollen er dette en film som er fullspekket med mye action og humor. Vi får se den unge Dicaprio streve for å komme seg til toppen av Wallstreet og hvordan veien til topps endrer livet hans. Filmen er litt lang (180 min), men absolutt verdt å se! 

Neighbors – Da det flytter inn en gjeng festglade studenter i nabohuset til den nybakte småbarnsfamilien, blir det full krasj. Det blir krig mellom studentene og småbarnsfamilien og vi får se mye festing, kule hevnplaner og Zac Efron i bar overs. 

Divergent – I Divergent er mennesker delt i forskjellige fraksjoner utifra hvilke moraler de har. Noen blir satt til å hjelpe de fattige, mens andre blir soldater. Når man først har valgt en fraksjon kan man aldri bytte tilbake. Jenta i hovedrollen er en såkalt “divergent”, som betyr at hun ikke passer inn i noen av kategoriene. Hun kan enten blir utstøtt av samfunnet, eller late som hun hører inn i en av fraksjonene.

Maleficent – Vi alle har hørt historien om Tornerose. Men få kjenner til hva som faktisk skjedde. I filmen Maleficent lærer vi en helt ny og spektakulær historie.

Hercules – Vi har lenge hørt om legenden Hercules. Men vet vi egentlig hvordan han ble en legende? Denne filmen er spekket med både humor og action. I tillegg er Aksel Hennie med i den storslåtte Hollywood satsingen! 

22 Jump Street – Guttene er tilbake igjen! Og nå skal de gå på College. Det har kommet et nytt slag med dop, og de må prøve å finne ut hvem som selger det. 

The Other Woman – Når hovedrollen som spilles av Cameron Diaz finner ut av mannen hun dater er gift, blir hun venn med konen hans for å hevne seg på mannen. På veien finner de enda en dame han har vært utro med, og hun blir med på planen. 

The Internship – Da to 40 åringer må endre karriere får de en praktikantplass hos Google. De aner ingenting om teknologi, og sjefene dems er halvparten av alderen dems. Vil de klare å forstå dagens teknologi?

18 kommentarer
    1. Hei Stina! Jeg er avhengi av potetgull. Jeg spiser ca 3-4 poser i uken, gjerne man, tir, ons og lør. Jeg bestemmer meg hver søndag for at denne uken skal jeg ikke gjøre det, men suget tar overhånd og jeg klarer ikke å motstå! Det har blitt så sykt nå at jeg gråter og får angst etter jeg har gjort det, fordi jeg vet hvor dårlig det er for kroppen min. Jeg vil jo så gjerne ha en sunn og frisk kropp. Har du noen tips til meg? Jeg trenger desperat hjelp! Har du noen tips til hva jeg burde gjøre når suget kommer, eller hva jeg skal gjøre? Tuuusen takk på forhånd, elsker bloggen og youtube-kanalen din!

    2. Har sett Neighbors, Divergent, 22 Jump Street og The Other Woman! Alle disse er gode filmer jeg liker godt! Divergent er en stooor favoritt!! <3

    3. Hei, VÆR så snill å svar på dette spørsmålet! Jeg har så lyst til å gå ned 10+ kilo før sommeren? Men det er så vanskelig for meg å holde meg unna sukkeret så jeg lurte på omdet fortsatt er mulig å gå ned disse kiloene selvom jeg drikker et glass med brus og spiser et halvt glass med godteri? Jeg må virkelig ned de kiloene, men vil aldri klare det om jeg ikke får litt sukker. Jeg trener også 4 ganger i uken og spiser sunt i ukedagene.

    4. Hei;) elsker bloggen din og lurte på om du kunne legge ut en video med forskjellige enkle hårfrisyrer til ball?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg