Jeg skal ha livesending!

Om akkurat en uke skal jeg prøve noe som jeg aldri har gjort før. Jeg skal ha livestream på YouTube kanalen min! Har jo sett så mange av de andre YouTuberne i Nordic Screens ha livestream, så nå er det på høy tid at jeg prøver det ut selv. For dere som ikke er så kjent med konseptet så er det at jeg skal ha en live sending som du kan se på min YouTube kanal. Hvis du ser på den fra pc’en/mac kan du sende inn spørsmål i chatten, som jeg svarer på. Kommer til å ha en skikkelig Q&A runde på livesendingen, så dette blir gøy! 

Livesendingen blir mandag 12 januar fra 18:00-20:00. Joachim (Noobwork) har lovet å hjelpe meg, så han skal være med i en god del av sendingen! Han har tross alt mye mer erfaring når det kommer til sånt enn jeg har. Haha, jeg hadde sikkert ikke klart å sette igang sendingen engang! Kommer til å legge ut link både her på bloggen og på facebook rett før jeg starter sendingen, så dere kan følge med! Følg meg gjerne på YouTube kanalen min også, så ser dere når livesendingen begynner!

Forresten: I dag åpnet nomineringen til gullsnutten. Det er en pris utdeling der norges beste YouTubere skal kåres. Prisutdelingen kommer til å gå på TV Norge den 15. Februar. Der skal de kåre blant annet årets Video Blogger, Årets spillkanal, årets musikkkanal, osv. Jeg hadde blitt så evig takknemlig om dere kunne nominert meg til årets video blogger. Det hadde virkelig betydd alt for meg! Dere kan nominere meg på gullsnutten.no/stem. Kanal navnet mitt er “Stina Blogg”

Også må dere nominere Joachim (noobwork) til årets spill kanal!

15 kommentarer
    1. Først og fremst må jeg si at jeg elsker blogg din. Jeg leser bloggen hver dag. Du er min inspirasjon….Skal nominere deg nå med en gang.
      Stå,på videre, det er ingen som kan såre deg hvis du ikke tillater det.
      Hilsen en fast, trofast leser. Klem fra meg

    2. Så spennende med liveshow! Jeg håper du ikke tolker dette negativt, men jeg tenkte bare at jeg skulle si ifra… Har lagt merke til at du har noen orddelingsfeil, som for eksempel “spill kanal” og “hår frisyrer”. Dette er veldig vanlige feil som mange gjør, men som kan bli litt forstyrrende for leseren 🙂 Ønsker deg et godt nytt år og lykke til med bloggen i 2015!

    3. Hei Stina 🙂
      Vet du om man får kjøpt extentionet du bruker i Keratin? Og eventuelt hva det vil koste å sette det på hos frisør? 🙂

    4. Gleder meg til å se på livesendingen din! Stemte på deg som årets videoblogger før jeg i det hele tatt hadde lest dette innlegget 🙂

    5. Så spennende m liveshow!! Kan dessverre ikke se akkurat på den tiden.. Men videoen blir lagret sånn at man kan se den senere og, sant? Ble litt usikker der 😂💕
      Uansett har jeg stemt på deg, krysser fingrene for at du vinner!! Du er en utrolig flink blogger og liker veldig godt stilen du gjør det på. Liker egentlig ikke å lese blogger, men du er så flink & god inspirasjon at jeg må stikke innom hver gang du har lagt ut et innlegg 😚😄 Lykke til i gullsnutten 😄😄😄💕

    6. Vil anbefale deg å jobbe litt med orddeling, det er noe jeg ofte ser du sliter litt med. Det heter videoblogg og ikke video blogg, og spillkanal – ikke spill kanal osv. Det hele ser mer seriøst ut når du skriver riktig 🙂 Ellers liker jeg bloggen din veldig godt altså, følte meg litt streng nå. Men det gir så tarda inntrykk med skrivefeil

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg