Lazy Sunday mornings

God morgen ♥ Det ble en ganske sen kveld på meg i går, siden Joachim (noobwork) kom på besøk en tur. Vi satt og skravlet om alle verdens ting til sent på natt. Er så digg å ha noen som jobber med det samme som en selv. Spesielt med tanke på at jeg har en ganske annerledes jobb, enn hva folk flest har. Så vi utveksler masse idèer og booster motivasjonen til hverandre opp!

Nå har jeg nettopp drukket en smoothie laget av alt mulig rart jeg fant i kjøleskapet. Her snakker vi appelsin, eple, mango, mandarin og kesam. Men den ble veldig god, og for ikke å snakke om sunn! Perfekt start på morgenen. Nå skal jeg snart starte på dagens to-do liste. Den er lang, så i dag må jeg være effektiv! Syns det er så fint å bruke søndagene til å gjøre de tingene man vanligvis ikke rekker!

17 kommentarer

Siste innlegg