Min nyttårsaften

Godt nytt år! ♥ Nå er vi endelig i 2015 folkens! Kjenner det kribler i magen min hver gang jeg titter ned på kalenderen i nederste hjørne på pcen min, og ser hvilket år vi er i. Men før jeg hopper helt inn i det nye året skal jeg vise dere litt bilder fra min nyttårsfeiring. Vi var en god gjeng venner som var hos en venninne av meg. Det ble som alltid masse drikking, drikkeleker (uff, bussturen sier jeg bare!), masse selfies, ekstremt mange trutmunner og peace tegn (rett tilbake til ungdomsskolen ja..) og en god dose raketter! 


Eveline (kusinen min), meg, Victoria og Trine


Camilla og Trine


Marita, Sami, Victoria, Camilla, meg og Renee

Rett før klokken ble tolv dro noen av oss ned til Drammen sentrum og så på fyrverkeriet derfra. Må bare skryte litt av kommunen i Drammen. For dette var virkelig bra fyrverkeri. Det så nesten ut som store farge bomber! Etter fyrverkeriet skulle vi egentlig videre på en fest i Drammen, men den hadde blitt flyttet til Spikkestad. Og både kusinen min og jeg var ikke helt gira på å dra så langt, så vi hoppet inn i en taxi og dro hjem til henne. Kvelden endte på hver vår sofa, med barnetv og kalkun leftovers. Haha! For en kveld!

Hvordan var din nyttårsfeiring?

23 kommentarer

Siste innlegg