Mitt nyttårsantrekk

Godt nytt år ♥

Nå er det ikke mange timene igjen av 2014. Dette året har vært en berg og dalbane uten like! Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til et nytt år, med blanke ark. Jeg bor i midt i Oslo, er singel, har endelig all min tid til å dedikere til blogg og trening. Det er virkelig ingen grenser for hva som kommer til å skje i 2015! Jeg har lagt så mange planer og er så forberedt på et sykt kult år! Nyttårsforsett listen min er evig lang, og det blir ikke enkelt. Men jeg skal klare målene jeg har satt meg! Vil ikke røpe for mange av nyttårsforsettene enda. Så dere får følge med på bloggen fremover. For dette blir gøy! Iiiik, jeg er så gira! Klarer nesten ikke vente med å kickstarte det nye året! 

Kjole – HER  //  Sko – Utsolgt  //  Klokke – HER

Nå skal jeg straks hoppe på toget og dra hjem til kusinen min Eveline. Vi skal spise litt middag før vi stikker på et vors på Konnerud. Rett før 12 skal vi ned til sentrum og se på rakettene på torget i Drammen, også blir det mer fest etter det. Det er i alle fall planen. Så får vi se hva som skjer utover kvelden! Forresten; hvis noen av dere skjønne leserne mine skal se på fyrverkeriet i Drammen må dere gjerne komme bort og si hei til meg! Syns det er så koselig å hilse på dere ♥

 

Hvordan skal du feire i dag?

30 kommentarer

Siste innlegg