Snart hjemme igjen!

God morgen ♥

Det er allerede en time siden alarmen på min telefon ringte. I dag drar jeg hjem til Oslo igjen. Det skal bli godt det! Det har vært kjempe koselig å være hjemme hos familien min noen dager. Jeg har fått unnagjort så mye jobb mens jeg har vært hjemme på “ferie”. Haha, forteller meg selv alltid at nå skal jeg ha ferie. Men blir det slik? Nope! Men det er veldig deilig å ha unnagjort masse forberedelser for neste år. Det er fortsatt en del jobb igjen som venter på meg når jeg kommer hjem til Oslo. Kjenner jeg savner den byen så ufattelig fort. Ingen andre steder i verden jeg føler meg mer hjemme enn der! 

Nå kommer snart fetteren min Kristoffer, så skal han kjøre meg hjem til Oslo. Er en del ting jeg må ha med meg, så da er det kjekt å få litt hjelp! Tok et par bilder før vi hadde julebrunsj i går. Så slenger ved de nå! Ser ikke akkurat helt fotoklar ut nå! Tihi! Kjenner dere igjen jenterommet mitt i bakgrunnen? Ikke mye som har forandret seg der siden jeg flyttet ut! 

16 kommentarer

Siste innlegg