Bursdagsvors og jentetur ut på byen!

I går hadde jeg en fantastisk morsom kveld med mye bra mennesker. Kvelden begynte hjemme hos Victoria med et skikkelig jente-bursdagsvors. Der spiste vi pizza og cup cakes, mens vi drakk paraplydrinker og hadde forskjellige drikkeleker. Kjente kun noen av jentene fra før av, men alltid like koselig å bli kjent med nye søte mennesker. 


Marita, meg, Victoria og Trine


Selin og Madelen
 

Videre utover kvelden dro hele gjengen på Z i Drammen. Der hadde vi det mildt sagt veldig morsomt! Vi var rundt 10 stykker når vi kom, og klarte overraskende å holde oss samlet i noen timer. Det er jeg nesten litt overrasket over! Utover kvelden ble det veldig bra med liv og stemning på Z, og vi fikk danset masse! Og drukket X antall drinker.. Hehe! Min favoritt er uten tvil strawberry daquiri. Den er så god!


Silje og Marita

Alt i alt holdt både jeg og Marita det gående til 7 på morgenen i dag. Så dere kan tenke dere at jeg er ganske sliten nå! Men det var så verdt det! For så gøy har jeg ikke hatt det på lenge! Heldigvis har jeg kun litt jobb jeg må gjøre i dag. Så jeg kan ta det helt med ro, og pleie min ganske så fyllesyke kropp. Hehe!

– Hvordan var din kveld i går?

 

10 kommentarer

Siste innlegg