Frisk på magisk vis?

Den siste uken har jeg hatt veldig mye å gjøre, og det kjente jeg veldig godt i dag morres, for å si det sånn. Jeg våknet opp og hadde kjempe vondt i hele kroppen og halsen. Så etter at jeg hadde vært på en pressefrokost, en tur hos kiropraktoren og fikk unnagjort en et par ærender i sentrum fikk jeg endelig kommet meg hjem og har tatt det knasende med ro siden. Har nettopp våknet etter en liten powernap, og jeg føler meg egentlig like dårlig enda. Det er så sinnsykt typisk meg å bli syk nå. Har masse koselige ting jeg skal på i helgen.. Argh!  

Skal straks ned på butikken en tur og handle inn masse appelsiner i håp og å få et lite c-vitamin sjokk, så jeg magisk blir frisk igjen. Haha, lov å håpe eller hva? En rolig kveld blir det i alle fall på meg! For i morgen er det pressevisning kl 10, og julekos hos Nordic senere på dagen. Så nå må jeg virkelig lade opp batteriene her! Håper dere har hatt en flott dag, og uke så langt! ♥

17 kommentarer

Siste innlegg