Ukens spørsmål #51

Hvordan ser en kostholdsplan ut for deg i løpet av en dag, ettersom du får i deg nok proteiner? Hva slags mat spiser du som innholder masse proteiner?
– Jeg følger ingen bestemt kostholdsplan. Det tror jeg at hadde blitt veldig slitsomt for meg, og hadde nok gjort at jeg fort kunne fått litt “feil” tanker når det kommer til mat. Nå vet jeg ikke hvordan det er med andre, men jeg vet selv at hvis jeg hadde måttet vært ekstremt streng på kostholdet så hadde jeg begynt å hate trening og mat, og hatt litt for stor sjanse til å utvikler spiseforstyrrelser. Heldigvis har jeg et ganske avslappet forhold til kosthold. Jeg spiser som regel det jeg selv vil. Men jeg prøver å kutte ned på søtsakene og drittmaten. Det er jo så mye godt som er sunt, så da spiser jeg heller det! Men litt tilbake til spørsmålet igjen. I løpet av en dag prøver jeg å spise mye kjøtt (siden det inneholder mye proteiner), grønnsaker, frukt, nøtter, meieriprodukter (som melk, skyr, kesam, osv), og grove kornprodukter. Hvis det er dager som jeg ikke klarer å få i meg nok proteiner igjennom kostholdet pleier jeg å drikke en proteinshake. 

 

Du har sikkert fått dette spørsmålet før, men hvor har du kjøpt lysene du har i bakgrunnen? Er utrolig fan av bloggen din btw <3
– Tnåw, så koselig å høre! De har jeg kjøpt på Clas Ohlsson. Tror de kostet 200,- kr. Det er egentlig sånne julelys som man har enten på juletreet eller ute. Men jeg syntes de passet så fint å ha i bakgrunnen på bilder og videoer, så derfor kjøpte jeg de!
 

Ble det sånn at du prater engelsk på videoene dine nå?
– Det var egentlig planen. Men jeg har ombestemt meg! Så det blir norsk fra nå av 🙂 

 

Er det data eller ps spill? Og er det ute i butikk? 
– Vi spilte det på data, så da regner jeg med at det er det. Aner ikke om det er ute i butikk! Det var i alle fall ganske morsomt spill, selv om det var litt skummelt! Skvatt et par ganger for å si det sånn!
 

Du har ikke muligheten til å gå inn i en skoleklasse, og sagt akkurat det budskapet; at det dyreste er ikke alltid det beste, det er kun merke du betaler for og stå frem som et forbilde og gi bort telefonen til noen der før jul?
– Hehe, det skulle jeg gjerne gjort! Det er dessverre så altfor mange mennesker der ute som kun ser på merket, og ikke tingen de faktisk kjøper. Det er ikke bare sånn med telefoner, men også med klær. Selv har jeg alltid kjøpt klær på Cubus, H&M og Bik Bok og aldri hatt noe problem med det. Men det er jo altfor mange der ute som kun kjøper dyre merke ting som Parajumper, Uggs og iPhone for å passe inn. Sånn burde det virkelig ikke være!

 

Hei, lurer på hvor denne toppen her er fra? Nydelig på deg!
– Takk 🙂 Den er fra Bik Bok. Kjøpte den tidlig i høst, så det kan hende de fortsatt har den i butikk.

Etter at jeg leste og L&B på bloggen din har jeg vært fast bruker av det , men ikke hele tiden. Jeg er dessverre ikke den personen som klarer å sette på ting selv – selv om jeg ønsker å være den personen, hvor enkelt er det? For jeg går til frisøren og betaler 1500 kr eller blir sponset av frisørsalongen pga bloggen men likevel – er det rart å gå til frisøren for at de skal sette på håret mitt fra L&B ? Jeg klarer å fjerne det selv når jeg må ha det av men ja.
–  Jeg pleier å få en venninne til å sette det på for meg. Det er ikke en god idè å sette på tape håret selv, siden man ikke ser i bakhodet og da kan det bli veldig skjevt og stygt. Men hvis du bruker denne videoen, til å lære hvordan man setter det på, kan nok en venninne hjelpe deg 🙂

 

Hvor er buksen fra? 
Den har jeg fått sponset fra junkyard. Direktelink til buksen HER

Men jeg lurte på om du ikke kunne laget en video med alle skoene dine?? Syntes skoene dine er helt utrolige kule!
– Hmm.. Har allerede laget et innlegg med alle mine høye sko HER. Så tror nok ikke jeg kommer til å lage noe video.  

 

Virker som du er veldig flink med kostholdet ditt, men hvor ofte spiser du egentlig noe usunt? Og synes du det er greit å f.eks ta seg en bolle når man er på café med en venninne?
– Jeg spiser godteri ganske ofte. Men da spiser jeg så lite at det har ikke så mye å si egentlig. Da kan det være sånn 5 vingummi biter. Men jeg drikker aldri brus eller energidrikker.Hvis jeg er på cafè med en venninne og jeg har lyst på en bolle, så spiser jeg en bolle. Men ikke 10 boller. Skjønner dere hva jeg vil frem til? Det er lov å unne seg litt ekstra. Så lenge man klarer å begrense seg 🙂 

 

– Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

20 kommentarer
    1. Hei! Hvordan får man folk til å se bloggen sin? Hvordan blir den kjent?
      Har lyst til å starte selv! Men hvilke utstyr trenger jeg? (eks. kamera, pc)

    2. Har du godt ned noen kilo etter du begynte å trene?
      Synes du det var kjedelig på skolen?
      Kan du svare på video?

    3. Fine svar Stina, synes du virker som en utrolig reflektert og fin person 🙂 Og enig, man trenger ikke gomle i seg 10 boller, man kan fint kose seg flere ganger i uken om man ikke spiser så mye av det 🙂
      De lysene var skikkelig fine btw, skikkelig julestemning av å se på de, hihi 🙂
      Ha en flott kveld!

    4. Kan du lage en god treningsplan for øvelser som er gode for mage, større rumpe og fine bein? Har sett på videoene dine og sånt, men hadde vært så mye enklere om du hadde hatt mjulighet til å lage det på en plan der du også forteller hvordan det utføres også at det er mulighet for å lagre planen og så printe den ut hjemme ? Vet dette kanskje tar veldig lang tid, så forstår om du ikke får det til, men det er vel alltid vært å spørre? 🙂

    5. Kjempe bra svart! Elsker toppen din<3
      Jeg er helt enig med når det kommer til mat. jeg spiser også det jeg har lyst på. Gjør jo ingenting så lenge man klarer å begrense inntaket av søtsaker:-) nå er jo ikke dette et så stort problem for meg som er mest glad i middag.. Haha

    6. Hei! Kan du lage en video eller et blogginnlegg der du viser fram alle kjolenen dine?
      Hva er på din topp 10 ønskeliste til jul? Du er kjemmpe pen og veldig flink til å blogge<3

    7. Har du noen forslag til å spise sunt når du ikke liker grønnsaker eller ikke så mye pålegg osv? Jeg liker bare agurk av grønnsaker. jeg er ikke feit jeg er normal, vennene mine sier jeg er tynn til normal, men vil spise sunt og lære meg til å spise litt mer enn det jeg gjør.

    8. Vil bare påpeke at det ikke er alle som kjøper dyre ting for å passe inn, jeg kjøpte ikke mine uggs for å passe inn, men jeg velger å bruke penger på noe jeg syns er fint som er av ekte vare, å da må man som regel betale merr enn de som selges på eurosko til 300 🙂 føler veldig mange dømmer med en gang du har en parajumper jakke vil du være som alle andre?

    9. tjener du på å lage youtube videoer?
      på den videoen du lagde der du liksom har tatt restylane, hvordan gjorde du det?

    10. Så utrolig fin blogg du har! Elsker fargene og bildene dine 🙂
      Bare lurte på om du kan lage flere trenings videoer (forskjellige øvelser). Ble så fasinert og entusiastisk av den ene…
      Må også si du er VELDIG vakker 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg