Stina blir med Joachim inn i skogen, VIDEO

3 kommentarer
    1. Så morsomt♥
      Jeg håper du kan hjelpe meg med noe, så hvis du svarer på denne kommentaren blir jeg evig glad!Ok, det her er kanskje ikke et kjent problem for mange, men jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Hver gang jeg tror jeg har funnet en sminkerutine som funker for meg, går det noen dager også ser det stygt ut. Altså, si at jeg har kjøpt nye koster til nesekonturen min, og når jeg først prøver de så ser det råbra ut, også gjør jeg akkurat det samme hver dag, men plutselig en dag så får jeg ikke nesekonturen min til å se bra ut lenger, og det er ikke en sånn tilfeldig “i dag ser jeg dårlig ut”- dag, da får jeg det ikke til å se bra ut lenger. Også kjøper jeg nye koster og produkter til nesekonturen min igjen og det ser bra ut i noen dager, så skjer akkurat det samme, jeg klarer plutselig ikke å sminke det pent. Jeg har prøvd alt, vasket kostene, byttet produkter, you name it..Dette er et veldig slitsomt problem for meg, kan du hjelpe?♥

    2. Kul video! Jeg følger dere begge på youtube..
      Ble det sånn at du prater engelsk på videoene dine nå?
      Håper dere kan lage flere videoer sammen, bare hvis du synes det var morsomt da. Kos deg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg