Video: Fitness workout routine!

Denne onsdagen ble det en veldig etterlengtet treningsvideo. Har ikke laget en der jeg viser øvelser på altfor lenge. Så tenkte det var på tide med en ny en! Som dere hører i videoen snakker jeg engelsk. Det var veldig mange av dere som ville at jeg skulle snakke på engelsk, og forstod hvorfor jeg ville gjøre det. Så derfor kommer jeg til å snakke på engelsk i videoene mine fremover. Håper dere har forståelse for at jeg vil snakke engelsk. Uansett så lærer man jo engelsk på skolen, og da burde de alle fleste forstå hva jeg sier, og det burde jo ikke være noe problem 🙂

51 kommentarer
    1. NEI! Super dumt, kommer nok til å slutte å følge, deg dessverre! Blir ikke det samme på engelsk!

    2. Digger at du har begynt å lage videoer på engelsk! Du kommer til å komme langt i YouTube verden med det! Rock on girl!! 😁

    3. Hei! Likte videoene dine Fordi du snakket norsk… Savner det allerede. Men på den andre siden så er det jo supert for de so enten ikke kan norsk eller ikke er så gode i det. Så et lite tips er at du f.eks. Annenhver video er norsk og engelsk eller bare at du bytter på😊 Har hvertfall veldig lyst til at du lager videoer på begge språk😚 Mener ikke dette negativ altså💖

    4. det blir noe annet når du snakker på engelsk, selvom ja – det fortsatt er deg! ble for unaturlig og kleint for meg… men du er flink i engelsk da, det skal du ha 🙂

    5. Njaa… ble litt rart synes jeg :/ Liker best når du snakker norsk! Det er jo så få nordmenn som lager gode videoer på norsk, så jeg synes at du burde fortsette med det 🙂 Vi får nå se hvordan dette blir da, for du er jo flink… Men personlig liker jeg det bedre på norsk, for det blir så annerledes når du snakker på engelsk.. videoene blir liksom ikke det samme :/

    6. Ble veldig skuffa når jeg så den var på engelsk.. Synes det blir veldig unaturlig og kleint å høre på. Engelsken din er ikke særlig bra heller, for det blir så unaturlig. Du kan masse, men uttalen blir liksom veldig norsk. Dessuten tviler jeg sterkt på at det er så veldig mange som er engelske som ser på videoene dine. Synes det et litt dumt egentlig, for med en gang du har fått mange norske følgere starter du på engelsk. Det er jo en grunn til at de ville se på deg, du burde ialle fall hold de på norsk minst 1 år til! Synes de norske var mye bedre. Å ikke tolk denne kommentaren feil, for det er kun et forsøk på en konstruktiv tilbakemelding til deg, slik at du kan bli bedre. Jeg kommer nok til å slutte å se videoene dine inntil du starter på norsk igjen, dessverre.. Krysser fingeren for at du ombestemme deg! 🙂

    7. Jeg syntes det er flott at du ønsker å gjøre det beste ut av bloggen din og at du ønsker å ha en bra blogg! jeg elsker bloggen din, men må nok si at jeg er enig med de som sier at de dessverre kommer til å slutte å se på videoene dine. Jeg forstår noe engelsk, men syntes helt ærlig at det ikke var helt deg og ikke var helt det du egentlig burde ha hatt på din blogg! er selvsagt dit valg, men jeg kommer nok til å se mindre på vidoene dine

    8. Stå på ! Hva så hvilket språk så lenge du skjønner det skjønner iallefall hva du sier 🙂 Men f.eks treningsvideoer ser hva du gjør ! Ingen problem 😀

    9. Stina, jeg syntes du burte gjøre det som faller deg mest, og om folk slutter å følge deg bare pga du snakker et annent språk så er det bare jævelig teit spør du meg. Gjør akkurat det som faller deg best, du vil nå ut til flere som ikke er norske også, og da faller det seg best å snakke engelsk slik at andre kan forstå deg også. og som du sa engelsken din er litt rusten nå, men når man snakker mere engelsk og kommer inn i det igjenn så blir det mere flyt, og er ikke rart at du har norsk utalelse på ting fordi du er jo norsk, og norske kan aldri prate like bra engelsk som engelske folk. Så jeg støtter deg på akkurat det du føler er riktig og det du vil oppnå med dette. Stå på Stina
      Klem fr meg. <3

    10. Du kan virkelig det å motivere! Spesielt meg. Fikk skikkelig lyst til å trene styrke nå så tusen takk for det! Fortsett sånn! Det du gjør er utrolig bra! 🙂

    11. Jeg liker at du snakker engelsk! Forstett med det, og selv om det er noen få som ikke liker det 🙂 Gjør det du vil 🙂 Du er utrolig flink til å snakke det 🙂

    12. Jeg følte st du ble litt mer stresset av å snakke engelsk… Spesielt i begynnelsen, men mot slutten virket du mye mer rolig👌 ellers så syns jeg det er kjempe bra. Det er ho selvsagt bare noe du må venne deg til i og med at du ikke har gjort det så mye før😊😊

    13. Jeg forstår godt hvorfor du vil snakke på engelsk og jeg ser ikke problemet med at du fortsetter med det! Du er kjempe flink!

    14. Engelsk eller norsk, det er et språk som vi forstår. 🙂 Snakk det språket du vil snakke.
      Har holdt på med forskjellige sporter opp årene, og har også holdt på med styrketrening i mange år. Der du løfter strake bein opp, anbefale jeg at du ikke løfter dem hele veien opp. Du får et hvilepunkt når de er så høyt løftet. Hvis du stopper litt før, må du bruke musklene mer, og du får utnytte mer av bevegelsene. Super blogg forresten, og du har en kjempefin kropp! 🙂 Lykke til videre fine du.

    15. Vet du, jeg synes det er supert at du snakker på Engelsk jeg, det er en kjempebra ting å gjøre som kan bidra til å vedlikeholde Engelsken din 🙂 Når jeg begynte på universitetet her i Sydney så slet jeg litt i begynnelsen, ja jeg kunne snakke engelsk men jeg angret bitter på at jeg ikke hadde fått praktisert det litt mer.
      Så kom igjen å snakk så mye Engelsk du bare vil, og det dummeste jeg leser er de som vil slutte å følge deg fordi du ikke snakker Norsk! Voks opp sier jeg da 🙂
      Ha en vakker morgen du skjønne vakre Stina, klem fra Australia!

    16. Jeg syns du er tøff som går utav komfortsonen og prøver noe nytt og til forskjell fra mange nordmenn syns jeg engelsken din er veldig bra og som motkommentar til den som mente du snakket for norsk engelsk- er jeg helt uenig! Du har en amerikansk aksent og det går ganske så flytende 🙂
      Hvis mange norske følgere er veeeldig misfornøyde, så kan du jo en gang i blant, hvis det passer deg, lage videoer, f eks sånne videoer der du viser trening, hår eller sminke, der du rett og slett spiller inn uten å si så mye i selve videoen men legger på lydspor en på norsk og en på engelsk og så kan folk velge hva video de vil se! 🙂
      For min del er det nett samma om du snakker engelsk eller norsk, jeg syns personligheten din skinner like godt igjennom på videoene både på norsk og engelsk!
      Stå på Stina 🙂 Du er flink!

    17. Gudrun Marie: Jeg har et annet treningsprogram jeg trener. Men det er en del av disse øvelsene som er i det programmet 🙂 Dette programmet som er i videoen er mer baseøvelser 🙂 Jeg pleier å trene med ganske tunge vekter. Kan lage video med det programmet en gang 🙂

    18. Synes at engelsken var bra, og slettes ikke unødvendig 🙂 er jo mange fra utlandet som har sett de andre videoene dine, så å snakke engelsk var et naturlig valg 🙂 Men kan du være så snill å vise de neste øvelsene uten sko som på de andre videoene dine? Joggesko er jo unødvendig å bruke så sant du ikke skal løpe (spesielt inne), og man gjør de fleste øvelsene bedre uten sko! (Bedre form, støttemuskler osv) Hadde satt pris på det, da det ikke er noen fordeler ved å bruke joggesko til styrkeøvelser 🙂

    19. Ja, fullt forståelig 🙂 Anbefaler virkelig å gjøre det uten sko, da joggesko er en personlig treners verste fiende. Haha 🙂 Men du bestemmer selvfølgelig selv, tenkte bare siden du pleide å gjøre det uten før 🙂

    20. Dine treningsvideoer er veldig inspirerende og gir meg motivasjon til å trene mer. Men trener du kun styrke, eller jogger du? isåfall hvor ofte? resultatet ditt er ivertfall blitt kjempe bra!

    21. Jeg skjønner hvorfor du vil snakke engelsk og sann på videoene dine. Men unskyld meg, du må ta noen kurs i engelsk muntlig først. Engelsken din er dårligere en en person i 9. klasse.

    22. Treningsvideoene dine er veldig inspirerende og gir meg motivasjon til å trene mer! resultatet så langt etter det du ar trent, synes jeg er fantastisk! trener du kun styrke, eller jogger du og? isåfall hvor mye?
      digger bloggen din!

    23. Treningsvideoene dine er veldig inspirerende og gir med motivasjon til å trene mer! resultatet så langt etter det du ar trent, synes jeg er fantastisk! trener du kun styrke, eller jogger du og? isåfall hvor mye?

    24. disse øvelsene kjente jeg godt ja! håper du kommer til å legge ut flere treningsvideoer etterhvert 😀 digger bloggen din!

    25. Sykt bra! Du er kjempe flink til å snakke engelsk, du hørtes ut som en personlig fitnesstrener fra England og du motiverer mye mer når! Musikken i bakgrunnen passet perfekt også. Stå på!

    26. sykt bra engelsk! og artig video,men når man skal vise disse øvlesene må man vel gjøre de riktige?
      er mange som gjør disse øvelsene feile,slik at det kommer aldri noe resultater.
      og som sagt så har mat 90% å si når det gjelder resultater.
      stå på! du er en vakker kvinne!

    27. Trond: Man må utføre øvelsene korrekt ja. Mat har absolutt ikke 90% å si. Dette er veldig forskjellig fra person til person. Men man får ikke store muskler av å kun spise riktig. Man må trene riktig også 🙂 Og man får heller ikke store muskler av å kun trene, man må spise riktig også. Så de balanserer hverandre ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg